Rekommendationer

2019-05-13

Att anlita Upplands Träd och Markservice kan jag absolut rekommendera, gjort det i flera gånger och arbetet utförs alltid med säkerhetstänk och med ett perfekt resultat!
Bara det att blåsa bort löv från grusgången efter fällning så att det inte ska bli jord där med ogräs som följd är kanon!
Bra priser som lämnas med offert och alltid stämmer med faktura.
Rekommenderas varmt! Läs mer

2015-06-01

Efter en grundlig genomgång av besvär och tänkbara efter orsaker gällande min nacke som jag haft kraftiga problem med i 8 månader så har jag blivit otroligt mycket bättre och kan leva ett normalt liv med 70% mindre smärta än innan och det blir dessutom bättre hela tiden gång för gång!
Kan varmt rekommendera Farah för hennes engagemang och proffsighet
Med Vänlig Hälsning Robert Bauer / Bauer Elektriska AB Läs mer
Barkarby wellness kiropraktik gillar detta

2015-01-14

Det är alltid trevligt och tryggt att anlita Magnus. Han är mycket noggrann, professionell och absolut mån om att resultatet skall bli 100% . När vi anlitat honom har vi bara fått positiva omdömen ifrån våra slutkunder och han är lätt att samarbeta med och kommer alltid med bra lösningar och förslag när det behövs.
Jag vill därför absolut ge Sjöströms Entreprenad med Magnus i spetsen våra goda rekommendationer!! Mvh Robert Bauer / Bauer Elektriska AB Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte