Rekommendationer

2018-12-25

Genom Flyttfirma.nu fick vi kontakt med Globenflytt som är en flyttfirma som jag och sambon varmt rekommenderar! Denna flyttfirma hade vi inte hittat om vi inte använt oss av Flyttfirma.nu.

Nättjänsten Flyttfirma.nu var lätt att använda och enkelt att boka flyttdag på.

Globenflytt, som vi fick kontakt med genom Flyttfirma.nu, hade riktigt pålitliga flyttkillar som kom i tid och höll flyttiden till ett absolut minimum. Globenflytt gav snabb återkoppling via mail inför flytt och mycket bra strukturerat och packat av möblerna vi ville flytta.

Detta visar på att Flyttfirma.nu väljer sina kopplade flyttfirmor med stor omsorg där de tänkt på kundens bästa. Tusen tack för hjälpen. Flytten blev stressfriare än någonsin! Läs mer
Flyttfirma.nu S gillar detta

2012-12-04

Frida N skrev om Snag-It
jag klippte mej igår hos en snubbe som inte hade koll. han klippte på två olika sätt på varje sida och klippte luggen snett, han råkade sticka mej i ögonbrynet med sin sax så det blev ett märke. blev allmänt missnöjd med frisyren sen... så jag klagade och ville ha mina pengar tillbaka om han (eller någon annan inte kunde rätta till det (som han hade lovat att ställa upp med igår vid behov). Han gav mej tillslut pengarna tillbaka och sa att jag aldrig mer var välkommen dit.

han hotade med att anmäla mej också.
USELT. Läs mer