Rekommendationer

2014-07-31

Pontus på Carson i Täby är nåt så sällsynt som en genomärlig bilhandlare som tar ansvar för de bilar han säljer och bryr sig om sina kunder. Läs mer
Carson Sverige AB gillar detta

2013-02-14

Jag köpte en Jaguar av M&C i augusti som de lovade att Folksam skulle kunna försäkra för 1200:- första halvåret. Det kostade närmare 5000:- men jag var tillmötesgående och gick med på att vi skulle dela på mellanskillnaden. Jag har besökt dem, SMSat, ringt och mailat men inte fått ett öre. Bara löften om att "visst ja, det ska vi fixa" men aldrig några pengar. Det fanns dessutom fel på bilen som de lovade skulle fixas via en AutoConcept-garanti, men de komponenter som behöver bytas omfattades inte av garantin. Dessutom stämmer sällan bilarnas beskrivningar med verkligheten vad gäller utrustning och skick. Jag tror knappast att nästa bilköp blir från Michell. Läs mer
Marzena H gillar detta

2012-12-15

Lämnade in Drömbilen för diverse felsökning (tre småfel och ett stort) och de var mycket professionella - ansträngde sig verkligen för att fixa allting utan att för den sakens skull dra på mig extra kostnader. De ringde ofta, berättade vad de hade hittat, bollade alternativ och var ärliga med vad de trodde skulle vara meningsfullt att kosta på eller inte. När fakturan kom var den utförlig och välspecad utan ett gram salt. Jag är uppväxt på en liten bilverkstad i en liten by och vet hur man måste behandla kunder för att de ska komma tillbaka. Det vet Johan på PIK också. Hit kommer jag tillbaka. Läs mer