huseyin s

Rekommendationer

2015-09-13

Har aldrig köpt tjänster från Hasse tidigare och kan därför inte säga mycket om hur duktig han är på det han gör, dock kan jag yttra mig om hur trevlig och serviceminded han är! Han är alltid tydlig i sin kommunikation och väldigt hjälpsam! Detta är en egenskap som ger trygghet tycker jag och kommer därför alltid ha honom i bakhuvudet när jag eller någon behöver en elektriker! Läs mer
2015-09-14 Hans J svarar huseyin s
Det är alltid lika roligt att träffas

2015-03-09

Fantastisk restaurang! har inte vetat om att det finns en turkisk restaurang i Stockholm sedan förra veckan då jag blev bjuden på middag av 2 vänner . vi åt en 2 rätters med meze tallrik och en varmrätt som var super god.Servicen och personalen var också väldigt trevliga och professionella måste jag säga.Mysig stämning med live musik som var kryddan på moset.Vi var så nöjda att vi gick dit i helgen igen , men då med ett större sällskap och firade en födelsedag.Var lika nöjd då med allt samt att det fixade en tårta som var utsökt! Kommer verkligen gå dit fler gånger och rekommendera andra att ta sig dit om man vill ha medelhavs känsla med fisk och kötträtter som är supergoda.De har även Raki och inhemska ölen Efes som är ovanligt. Läs mer

2013-06-20

Köpte nya däck där för någon vecka sedan och kände för första gången att man får hjälp och inte känner sig lurad av en bilverkstad. Dom verkligen tänkte på mig och sa att mina däck håller ett tag till så det vore onödigt att slösa pengar på detta nu!?! Har aldrig varit med om något liknande...Brukar ofta bli så att man åker in för ett fel och får veta att det är 10 andra fel till som måste åtgärdas och det har skapat en obekväm känsla mellan mig och bilverkstäder, men numera vet jag var jag skall vända mig när jag behöver hjälp. Det allra bästa var ju att de även erbjuder allt inom bilar såsom reparationer,service,biltvätt, polering och toppen kundvård. Kan verkligen rekommendera detta ställe för er som också känner ett obehag av bilverkstäder! Läs mer
Thomas S gillar detta

2013-05-28

Tappade min telefon när jag sprang utan att tänka mig för....Tappade såklart min kära iphone och märkte snabbt att glaset gick sönder. Visste inte var jag skulle vända mig men kom åt detta företag av en slump. Väldigt trevligt bemött vart man och fick telefonen reparerad bara efter 5 min! Kan varmt rekommendera alla som behöver reparera sin telefon att vända sig till detta företag. Läs mer

2013-05-27

Bra mat och bra service. kan verkligen rekommendera alla som gillar thaimat! Läs mer

2013-05-20

Var där för att kunna koppla av efter en jobbig vecka och fick maximal utdelning! Jag brukar resonera på så sätt att somnar jag efter en massage då har de lyckats:-) det gjorde jag denna gång. Ett trevligt bemötande redan när man kliver in i salongen vilket ger en trygghet. Kan varmt rekommendera detta ställe till andra som vill landa efter en tuff vecka eller liknande. Läs mer

2013-04-26

Jag måste säga att jag är besviken på maten! Förväntade mig att ett sådant fint ställe skulle ha högre standard på maten? Jag mådde jätte dåligt hela kvällen tyvärr och det satte skugga över den trevliga miljön tyvärr.Annars var servicen och showen uppskattad Läs mer

2013-03-20

Blev erbjuden att luncha på detta ställe med ett gäng arbetskamrater!Testade pastan som var väldigt god, men det stora problemet var att hela sällskapets menyer var så lockande att jag nästan tvekade över mitt meny val som jag uppskattade väldigt mycket! Det betyder att jag måste ta mig dit snarast igen!!!! Istället för att det ska sitta i huvudet så bör den goda maten ligga i magsäcken tycker jag och därför skall detta ställe besökas inom kort igen.

Servicen och bemötandet var också väldigt bra fastän det var under lunch ruschen !!!Enda nackdelen var att lokalen var liten vilket skapade ett litet stress när man var där! Läs mer
Jakob J gillar detta