Husse S

Rekommendationer

2018-01-24

Super nöjd med klippningen! Man tror inte att det kan vara så lyxigt när man ser läget utifrån men när man kliver in får man en annan upplevelse som svårt kan glömma. Servicen var bra och klippningen toppen. bjöds på kaffe som smakade super också!
Jag kommer definitivt gå dit igen. Kan starkt rekommendera detta ställe! Läs mer
2018-01-26 Samy's B svarar Husse S
Tack så mycket, du är alltid lika välkommen :).

SAMY’s Barbershop
Samy's B gillar detta

2017-10-24

Mycket bra mat för små pengar trots att de ligger mitt i stan! Utifrån tror man inte att ett sådant ställe håller den nivån men när man är inne så upptäcker man vilken bra mat och bra service de har Läs mer

2017-10-09

Husse S skrev om JustSalad
Har ätit sallad där vid ett flertal tillfällen och gillar salladen starkt. Färska råvaror och bra kombinationer. inte torr som många andra ställens sallader. Rekommenderar starkt detta ställe. Denna gång beställde vi in till en hel konferens och det gick väldigt smidigt till. Läs mer

2017-10-03

Husse S skrev om Da Peppe
Bra mat och fin service! gillade att maten kom med jämna mellanrum vilket inte alla restauranger tänker på. rekommenderas Läs mer

2017-09-22

Wow vilket ställe!

Kanske inte enklaste stället att hitta för en som inte varit där men har man inte varit där så har man faktiskt missat något! Hade hört talas om brunchen där tidigare men inte haft vägarna förbi bara.Nu var jag där och åt en lunch och det vart en lunch som få kan slå och jag sent kommer glömma. Fin sallads buffe med olika sorter som lockar allt ihop. Sällan jag lämnar en lunch rrstaurang mätt men det vart jag denna gång. Ligger fint nära naturområden och jätte mysig lokal! Personalen är som en familj av det jag såg och man känner verkligen den värmen när man kommer in! Kommer definitivt gå dit igen och nästa gång med min flickvän, denna gång var det med en kollega:))

Rekommenderar starkt detta ställe! Läs mer

2017-07-04

Renoverade mitt kök hos sörmlandskök för 2 år sedan och är väldigt nöjd med det valet. Luckorna är än idag väldigt fräscha och nya.De har ett brett sortiment av alternativ vilket jag gillade för jag var väldigt kluven om hur jag ville ha det innan jag bestämde mig. Grabbarna som ko och gjorde jobbet var väldigt enkla att ha och göra med också.

Rekommenderas starkt. Läs mer

2017-04-23

Bra lunchrestaurang med stort utbud. Buffe där de erbjuder flera rätter. Älskar när restauanger har stora salladsbuffer vilket Upper West har! Vi brukar gå dit i stora sällskap och är alltid nöjda för det är en trevlig atmosfär och trevlig personal. Stort plus oxå för Torsdagar har de flera alternativ med färska frukter och Fredagar bjuder de på äppelpaj alltid:)
Rekommenderas! Läs mer

2017-03-21

Fin sporthall och oerhört hjälpsamma och trevlig personal. Hade aldrig spelat squash tidigare så jag hade ingen erfarenhet men tack vare vårt företag har man nu lärt sig det också och det var ju superkul.Salongen ligger väldigt centralt vilket är ett plus.Fräscha omklädningsrum.Det enda som kunde varit lite bättre var väl att vid spel arenan kunde det varit lite ljusare, eftersom det ligger nedre plan så är det lite mörkt men inte så att det hindrar att spela utan mer för den possitiva känslan skulle jag vilja säga! Rekommenderar stället! Läs mer

2017-03-13

Husse S skrev om Inrego AB
Gjorde en beställning förra veckan och det gick jätte bra ju! fick min ipad inom 3 dagar och den funkar somden skall! Läs mer
Inrego AB gillar detta

2017-03-08

fick snabb hjälp när jag var där och bytte skärm på min Iphone6! kunnig och trevlig personal.Rekommenderar detta ställe. Läs mer
1 2   Nästa

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte