Rekommendationer

2015-09-22

Nybrogatan 38 är en absolut favorit. Mycket bra mat, härlig atmosfär och konkurrenskraftiga priser. Inte konstigt att det är svårt att få bord ibland :) Läs mer

2015-04-23

Nikola T skrev om Hongkist
Prova Hongkist! Det är ingen vanlig kinarestaurant. Supergod mat, bra råvaror. Läs mer

2014-11-24

Nikola T skrev om Clean4you
Blev nyligen kund hos clean4you. Ivona och Anna är supertrevliga och lätta att ha och göra med. Kan rekommendera dem varmt både för kontors- och hemstädning. Läs mer
Iwona S gillar detta

2014-11-04

Åt middag här igår med min fru och blev förvånad över kvaliteten på maten och råvarorna. Den bästa indiern hittills på Östermalm. Läs mer

2014-11-04

Bra indier. Personalen är trevlig och maten god men priserna är lite väl tilltagna för vad det är enligt min mening. Rekommenderas. Betyg -4. Läs mer

2014-04-14

Nikola T skrev om Hälsofrid
Var på behandling hos Carina i torsdags. Hon var extremt duktig och dessutom jättetrevlig. Min rygg blev bättre. Läs mer

2014-03-14

Nikola T skrev om Buco Nero
Grym mat i London/New York inspirerad miljö. Väldigt god mat och trevlig personal. Är väl värt ett besök. Dessutom goda drinkar i baren. Läs mer

2014-03-13

Nikola T skrev om City Gross
Jättegoda och fina tårtor, snittar och smörgåstårtor till festen! Rekommenderas varmt! Läs mer

2014-03-13

Nikola T skrev om DaySpa
Fick mitt livs bästa massage av Alexandra! Fräscht och snygg lokal. Grymt koncept. Humana priser! Rekommenderas varmt! Läs mer

2014-02-14

Jag har servat min Audi A4 hos Tony och Johnny i snart 7 år. Dem är väldigt duktiga, korrekta och trevliga. Rekommenderar Bilservicegruppen varmt! Läs mer
1 2 3 4 5 6 7 8   Nästa