Sofie Kristina H

Rekommendationer

2020-11-07

VARNING! Använd er aldrig av detta företag, inte ens deras så kallade "gratis bedömning" som i mitt fall kostade nästan 7000 kronor för ett elva minuters svar på!
Fruktansvärt bedrägeri företag som går runt pga deras lurendrejeri.
Gör er en tjänst och googla i förväg och läs på vilket företag du anlitar! Läs mer
SUSANNE B , Helene A, GABRIEL B, Anders L, LAID B, SANDRA P, Bodil B, ANITA I, Nils L, Tommie P, RIKARD J gillar detta

2020-05-22

Om ni funderar på att leasa bil, då har jag bara en sak att säga. GÖR DET MEN ALDRIG HOS NYBERGS! Det slutar med att du köpt en bil, fast du får inte behålla den.
Det var smidigt under leasing perioden på tre år, men när du lämnar tillbaka bilen så räknar dom med att få tillbaka en gammal bil i absolut nyskick.
Fick en faktura på 50.000:- för att dom skulle lacka om hela bilen och byta ut alla delar på bilen till nypris. En räkning som dom sänkte till 20.000:- efter jag ifrågasatte en gång. Men som fortfarande låg på mer än tio tusen för mycket, och därefter slutar dom att svara dig på er mejlkonversation.
Har vänner som leasat smidigt och billigt på ex Atteviks, rekommenderar istället. Läs mer

2020-02-17

Fina rum men inga rum för pälsallergikern! Eftersom man får ha hund med sig i alla rum, eller ja vi "normalfolk" får så klart bara ha med hund i ett fåtal rum, men är du kändis så får du såklart ta med både en och fler hundar till hotellets allra finaste rum om du så önskar.
Jag väljer i alla fall ett annat hotell i fortsättningen som inte särbehandlar sina gäster. Läs mer

2016-10-12

Säljer medvetet trasiga bilar och håller sen inte varken sin egen garanti eller konsumentköplagen.
Bespara er problem och köp bil någon annan stans. Läs mer
Jenny L gillar detta