Rekommendationer

2015-08-03

Schyssta killar som hjälpte mig, fick problem med givaren så det var jobbigt att köra tillbaka och få det bytt men annars gjorde jag en bra affär åt frugan. Läs mer

2013-10-07

Malin M skrev om Crystone AB
säkerheten känns dålig ångrar att jag köpt domän via dom.

Gått 3 dagar och jag har ett kvitto där jag köpt namnet samt betalt med kort endå så står namnet just nu som ledigt vilket innebär att vem som helst kan köpa upp den.

Så nej tack jag byter leverantör och tar rättsliga vägar jag trodde sånna här bluff bolag inte fanns Läs mer

2013-09-10

trevlig personal vill inte klaga på personal och dylikt men efter servicen pajade registreringskylt lampan då dom "bytte" ut denna. Mejlar ansvarig som skriver: "kom fördi ngn dag så för vi titta på lampan" Drygt svar efter att man betalt 6000kr service på audi sline 2007 var inte heller bra, 2 veckor senare låter det ur motorn då har det glömt en tejp bit (något liknande) vet inte varför den låg där. Lampan pajar efter. I annat fall vet jag inte ens om det undersökte däcken för exakt 3 veckor senare smäller ena framdäcket och då har de mät "däcktrycket" enl servicen. Kollat med meca verkstad samt auto ansluten verkstad som säger sig kunnat göra detta mycket bättre och billigare! Nu har jag fått offert på byte av lampa hos en annan verkstad men vill härmed inte rekommendera kw bilversktad för audi ägare.

obs att pojkvännen som varit där samma skrivning hittar ni på rejta men jag lägger inte detta åt honom då han saknar konto hos reco. Läs mer

2013-08-27

Har varit kund på stockholms beauty center i över 10 år och rekommenderar varmt denna salong. Underbar miljö och professionella hudterapeuter. Jag har vid några tillfällen gått till andra salonger men ingen kan jämföras med stockholm beauty center! Dom behandlingar jag har gått på är brasiliansk vax och ansiktsbehandling. Läs mer

2013-07-26

svensk bilgaranti bluff ger absolut ingen hjälp när skadan är framme! Läs mer

2013-07-22

bra och duktiga bilförsäljare som sålde mig en fin porsche cayenne, älskar färgen och nu ska jag glassa i sommar!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer

2013-07-03

Duktiga och håller tidsplanen kan inte vara nöjdare! Läs mer
Albin F gillar detta

2013-06-21

Malin M skrev om Casdiowhite
Casdiowhite en snabb order bekräftelse kring min beställning.

Det har nu gått 3dagar sen beställningen kom och jag har påbörjat tandblekningen dock så glömde jag att dra ur skenan efter 3min så den försvann, ringde upp Casdiowhites support och fick en ny kostnadsfri. Det kallar man service Läs mer

2013-06-19

köpte bil några dagar senare är den helt sönder, vad gör man? kontaktar dom och blir ombedd att laga det själv. Läs mer

2013-06-07

sämsta försäkringsbolaget 2013 Läs mer