Diana H

Rekommendationer

2021-01-20

Mäklaren försökte spela mig o mitt ex mot varandra genom att ringa och hitta på olika historier och skrev avtal utan att den andra visste om. Dessutom ring och smsbombar han hela tiden fast man meddelat att man sitter i möte. Han skickar långa sms och försöker tvinga oss sälja fast vi inte vill. Skickar åsikter om vårt motbud fastän vi vart tydliga med att vi inte vill sälja. Oengagerad på visning, ville t.ex. inte tända ljusen vi ställt fram och lämnade tänt när han gick från visningen.
Vi gick med på ett för lågt bud bara för att slippa ha med mäklaren att göra. Läs mer
2021-01-20 Romeo S svarar Diana H
Tack för din kritik Diana. Jag är ledsen att du känner så och att du inte tycker att jag gjorde ett bra jobb. Jag gjorde mitt allra yttersta att göra er nöjda genom att alltid vara tillgänglig och hörde av mig med uppdateringar och nyheter. Lycka till i framtiden och tack för förtroendet!

2013-07-03

Mycket trevlig personal och personligt bemötande. Hjälpsamma med allt möjligt!
Dessutom bra priser, nära till tåg och busstation och proffsig hantering med det praktiska. Läs mer

2013-07-02

Diana H skrev om Micklack HB
Lämnade in min motorcykel, -01a som lackerades svart. Den blev perfekt!! Ser ut som ny och jag är super nöjd!

Mycket trevlig personal och jag kommer lämna in allt som ska lackeras här. Läs mer
Michael L gillar detta