MELISA B

Rekommendationer

Melisa B

2019-03-19

Jag sålde min bostadsrätt via Robert Blomster och jag döper honom härmed till Mäklarnas Magiker ! För det han lyckades med är rent utav magiskt.
Jag hade min lägenhet tidigare ute på Hemmet , då marknaden va som bäst för att sälja, med en av sveriges bästa Mäklare som vunnit massa priser osv osv men tackade nej till buden jag fick då det va alldeles för lite för min bostad då .
Nu när jag skulle sälja min bostadsrätt med Robert hade vi alla ods emot oss. Jag hade en deadline att gå efter för att sälja min lägenhet , vi befinner oss i Januari (årets värsta månad typ!) och marknaden är som värst för den som säljer ! Men !
Robert gör magi och säljer min lägenhet för mycket mer när marknaden är som värst jämfört när jag försökte sälja den då när marknaden va som bäst !
Utöver att jag kan tacka han för 1M i vinst på en orenoverad 2a utanför vällingby/hässelby så är jag även välldigt tacksam och nöjd över hans flexibilitet , service, strategi och kontakt ! Jag fick blixtsnabbt svar på alla frågor och funderingar jag hade både innan , under och efter försäljningen. Massor med goda råd och tipps ! Och välldigt snabba och smidiga lösningar kring allt fr nyckelhantering till skriva på överlåtelseavtal , vilket inte är så lätt att anpassa sig till min kaotiska och pressade schema i övrigt .
Att bara säga att jag är nöjd känns så svagt sagt , att bara säga att jag kan rekommendera honom varmt känns lite lame t o m - Jag säger att NI MÅSTE HA ROBERT SOM MÄKLARE , bättre får ni länge leta efter !
Tack Robert , TACK ! Läs mer
Melisa B

2013-07-12

ALDRIG MER ÅRSTAKLINIKEN !!!

Väldigt oprofessionell personal !
Hälsar inte på hunden innan hantering, stressar mycket och slänger iväg ogenomtänkta och konstiga kommentar så man börjar undra om det är djurvänner eller djurhatare man har kommit till. Att ens våga säga "om jag skulle frågas så skulle den här rasen inte ens finnas" om ens hund när jag har valt att komma till de med min hund ??? De hälsade inte på min hund utan gick bara rakt på med chippläsaren, stressade som fan och typ jagade honom nästan med den så de fick honom t o m att skälla till eftersom han såklart tyckte att det är läskigt vad och hur de håller på med den. Min hund är jättevan vid veterinärer, lugn och låter de alltid göra det de ska. De ser att han tycker att de beteer sig konstigt och försöker undvika deras hatsiga rörelse för att bara nosa på det hon har i handen men de visar ingen hänsyn till det. Årstakliniken går vi iaf ALDRIG igen till kan jag säga. Att inte ens klara av å läsa av chippet - vad ska man förvänta sig mer av de. Som tur är så fick man se hur dåliga de är redan vid bara en vaccinering så man slipper vara dum och åka till de ifall man skulle (peppar peppar) behöva göra någon ingrep eller liknande kanske.

Väldigt missnöjd och chockad! USCH Va jag blir lack ! Läs mer