Homayoon M

Rekommendationer

2021-03-15

LG bytte en nätdel i min oled tv pga överhettning men de tog bort alla andra inställningar i tv:en. kopplade bort bl.a. de externa högtalarna jag har. Har ringt LG-support fyra gånger för att få hjälp och koppla högtalarna igen men personal på support kunde inte hjälpa. Till sist sade de att jag kan beställa service mot betalning trots att det är de som kopplat bort mina externa högtalare. Dessutom var personalens bemötande extremt dåligt och till sist sade hon på supporten att vi kan inte komma längre och måste avbryta samtalet och lade på luren. Usel service! Aldrig mer LG-produkter. :-( Läs mer

2019-06-29

Det här är ett riktigt skitföretag. Jag köpte utemöbler på nätet från Chilli (som är uppköpt av Trademax) och det visade sig att de skulle skicka olika delarna vid olika tillfällen och det skulle ta flera veckor för att få alla delar. Jag ångrade köpet och de begärde 595 kr för att ta tillbaka varorna. Jag sade ok men de förhalade processen ändå. Sveaekonomi skickade en faktura och sedan en påminnelse. Jag skickade flera mejl till Chilli och ringde flera gånger. De lovade i telefon att de skulle ta tillbaka varorna men i praktiken gjorde de inte ett skit. Det är nästintill omöjligt att använda sig av ångerrätten. De är verkligen sämst på service och ljuger och lurar folk. Jag ska aldrig mer handla någon från dessa företag. Läs mer

2019-04-20

Hade omplacerat ett bokstav i mitt reg.nr. (AZE istället för ZAE) men hade betalat rätt för parkeringen. Fick en p-bot och sen ringde jag för att förklara. De viste att jag hade betalt och det var min bil som var parkerad på p- platsen men jag hade ansvaret att skriva rätt regnar. förklarade de. Ville överklaga och det var ett annat företag som de har samarbete med som hanterade överklagandet. Europark (som tillhör Apcoa parking) fick rätt. Jag känner mig helt rättslös. Hur ska ett företag som lever på p-böter erkänna att de gjort fel? Hur kan ett annat företag de samarbetar med hantera överklagan? Reglerna kring parkeringsbolag i Sverige tillhör stenåldern! Vi måste lära oss av våra grannländer som Norge och Danmark! Läs mer

2019-03-19

Mycket bra service och bra priser. Jag reklamerade en vara (som hade gått sönder på vägen) på en fredag em kl.15.30. De sade att de ersätter varan på en gång utan några som helst diskussioner. Dagen därpå (lördag morgon) hade de ställt en liknande vara utanför dörren. Helt makalöst. Toppen service! 😁 Läs mer

2019-03-19

Ringde och pratade med företaget idag 19/3-19. De har en toppen service och bemötande. Damen jag pratade med tog sin tid och svarade på alla frågor jag hade. Ingen stress utan glad och trevlig. Läs mer

2019-03-18

Det här är ett riktigt uselt företag som lever på påminnelseavgifter. Tvekar inte en dag att skicka ut påminnelseavgifter. Har ringt och pratat med de. Har mycket dålig service och bemötande. Läs mer

2013-08-14

Vi har nyligen såld vår villa genom Eva Nelléus. Vi är väldigt nöjda med Eva. Hon är lyhörd, förtroendegivande och driven. Eva har dessutom bra service och gott humör. Vi vill varmt rekommendera henne som mäklare för bostadsförsäljning. Läs mer