Theodor T

Rekommendationer

2014-02-19

Jättebra flyttfirma. Hjälpsamma, trevliga och framförallt DUKTIGA! Kommer att anlita er igen. Läs mer

2013-12-20

Köpte odörfällan av Zeosand. Funkar grymt bra!! Rekommenderas starkt!! Läs mer
Radmila G gillar detta

Duktig och ärlig hantverkare. Håller pris och tidsplan. Läs mer

2013-12-19

Har bara bra erfarenheter av så vvs och energi. Punktliga och kunniga. Som David nedan skrev, så som riktiga hantverkare ska vara. Rekommenderas. Läs mer

2013-12-19

Servat här någon gång när min vanliga bilmek inte har kunnat trycka in mig akut. Bra service och schyssta priser. Känner man inte sin bilmek så bra som jag gör så ger Mekonomen en viss trygghet och kvalitetsstämpel. Läs mer

2013-12-19

Håller med Monica P. Alltid trevligt och kunnigt bemötande. Ok att handla på faktura. Läs mer

2013-12-19

Mysigt och personligt litet fik. Läs mer

2013-12-18

Min grabb rekommenderade att jag skulle gå hit för att dem var schyssta. Upplevde att dem inte hade någon dold agenda eftersom dem erbjöd abonnemang från samtliga stora operatörer. Nöjd med mitt val och min nya smarta lur. Trevliga killar. Läs mer

2013-12-16

Hög kvalitet, hög servicenivå och lite högre pris. Mycket nöjd med slutresultatet. Kommer fortsätta anlita Joseph och grabbarna. Läs mer
Julia B gillar detta

2013-12-16

Har använt Drott vid ett par tillfällen för flytt och städ. Alltid blivit nöjd i slutändan. Hade anmärkningar efter ett städjobb men dem var snabba att höra av sig och skicka ut personal som fixade så jag blev nöjd. Sånt uppskattar man. Läs mer
1 2 3   Nästa