Vibeke W

Rekommendationer

2019-07-20

Vi köpte en sekelskifteslght vid Kungsholmstorg av Kajsa. Hon var tillgänglig och serviceminded och gav ett påläst och förtroendeingivande intryck. Läs mer
2019-07-23 Kajsa A svarar Vibeke W
Stort tack, Vibeke! Det var roligt att få hjälpa er med köpet. Jag ser fram emot att ses i augusti när det är dags för er att flytta in. Vänligen, Kajsa

2016-09-26

Månatlig städning samt storstädning och fönsterputs har fungerat bra. En del bokningar har blivit fel och en gång avbokade vi ett städtillfälle men då kom städerskan ändå på morgonen - jag hoppas hon fick betalt ändå när vi var tvungna at säga nej tack den gången. Det hade varit bra om svenska språkkunskaperna hade varit bättre hos flera av dem som arbetar för Hemfrid. Läs mer
2016-09-27 Elinor S svarar Vibeke W
Hej Vibeke,
Tack för din rekommendation och din feedback! Vi jobbar för att kunna skapa ännu fler möjligheter för våra medarbetare att få svenskaundervisning. Det tycker vi är jätteviktigt.
Ha en fin kväll,
Elinor på Hemfrid

2013-08-20

Usel projektledning, duktiga hantverkare. Oacceptabelt dålig kostnadskontroll. Trots upprepade frågor och extra möten ang kostnadsbilden fick vi oväntade fakturor på drygt 50.000:- avseende materialkostnader och nedlagd arbetstid man inte hade kontroll över. När vi ifrågasatte detta blev projektledaren förbannad, avslutade samtalet genom att lägga på luren och tog hem hantverkarna utan att avsluta arbetet. Dessutom orimligt höga materialkostnader då företaget inte verkar ha några egna verktyg alls - man hyr t o m skottkärror ... Läs mer