ida

Rekommendationer

2013-09-14

ida skrev om Esperides AB
God mat och personlig service! Läs mer

2013-09-14

ida skrev om Il Tempo
Riktigt god italiensk mat i häftig atmosfär! Ett besök rekommenderas! Hovmästartjejen borde dock gå en charmkurs. Alltid sur som en citron med vassa repliker. Bara det som drar ner betyget från en 4a till en 3a. Läs mer

2013-08-31

ida skrev om Octaviakliniken
Trevliga, kunniga och professionella! Ringer snabbt tillbaka! Mkt nöjd med att jag av en slump hamnade här! Läs mer

2013-08-30

Verkar inte så intresserade av sina kundrelationer ( eller att sälja mattor). Beställde en matta som skulle levereras samma vecka. En månad senare får jag ingen kontakt med företaget. Svarar inte på mejl el kontaktformulär via hemsidan, lovar att ringa upp samma dag men gör det inte. Vet fortfarande inte var mattan tog vägen, men kommer nog köpa mattor på annat håll i fortsättningen. Läs mer

2013-08-30

ida skrev om Sofiabolaget
Riktiga skojjare! Boka er flyttstäd med ett annat företag är min rekommendation. Städarna hade inte med sig stege trots att vi påpekat att vi hade 4 m i takhöjd.
En av städarna spräckte vår fönsterruta vid flyttstädning, en spricka på flera dm rakt över hela fönstret. Loredana var vid första kontakten trevlig ( innan städfakturan var betald) och lovade att åtgärda det snarast. Sedan hör vi inget på flera veckor. Vid ny kontakt från vår sida svarar hon aggressivt att fönstret redan var sprucket innan städning och att hon inte tänker stå för reparationen. Fönstret var helt anmärkningsfritt innan städning men är nu trasigt. Tråkigt med oseriösa företag, men antar att man får vad man betalar för. Läs mer