Mattsens Bil

Rekommendationer

2017-02-20

Beställde lyx-bukett som överraskning till min tjej på alla hjärtans dag. På eftermiddagen ringer dom till min tjej och säger att hennes blommor inte kommer komma samma dag. Dagen efter kl 17.17 dyker dom upp - då kontoret stängt. En på kontoret var kvar. Så två dagar senare fick hon en vissen bukett liknande den billigaste buketten. Euroflorist svarade inte på mina 2 mail. Efter telefonsamtal fick jag tillslut pengarna tillbaka. Läs mer

2016-12-08

Proffsigt från början till slut. Läs mer

2016-09-13

Köpte Smegs vitvaror till hela köket. 12 ggr har dom reparerats under första året. Först diskmaskinen efter en vecka. Då skrapade dom sönder skåpsstommen på nya köket - men ville inte ersätta skadorna. Varken kundservice eller chef vill ta på sig ngt ansvar. Nu vill dom inte fortsätta reparera - och jag står med trasiga vitvaror. Mitt livs sämsta affär. Läs mer

2015-03-13

Sämre jobb och dyrare än utlovat - lovade återbetala en del - men efter 4 månader och massa tjat så ger jag upp. Läs mer

2014-10-01

Har köpt en soffa och en en sänggavel vid 2 olika tillfällen - superkvalitet, kanonservice och leveranstider som håller. Rekommenderas starkt! Läs mer