Lena A

Rekommendationer

2019-08-29

Supertrevligt och fint ställe. Bra fotbehandling, nogrann och duktig. Däremot var nagellacket inte bra, började lossa efter två dagar. Läs mer
2019-08-29 Bättre Fötter - Bättre Hy svarar Lena A
Hej Lena!
Vad kul att höra att du var nöjd med behandlingen! Det var mindre kul att höra att lacket inte höll mer än två dagar. I vanliga fall brukar många av mina kunder tycka att lacket sitter väldigt länge, betydligt längre än när de själva lackar.
Jag hade önskat att du hade hört av dig så att jag fick möjlighet att lacka om dina naglar. Om det var så att du tätt inpå behandlingen åkte utomlands så hade du varit välkommen att höra av dig även efter semestern. Det är väldigt svårt för mig att åtgärda problemet när jag inte får information. om vad som har hänt. Du har självklart en behandling till godo hos oss när det gäller lackning, när du så önskar! Jag rensar, klipper och slipar dina naglar innan lackning.
Varmt välkommen!

2019-06-19

Lena A skrev om Sea Events
Alltid kanonservice från början till slut! Har vid ett flertal gånger anlitat Sea Events med olika upplägg och har alltid varit nöjd.
Rekommenderas varmt! Läs mer

2014-01-29

Lena A skrev om KÖKSÄLVAN
Köksälvan har ett fantastiskt bemötande och ställer alltid upp. Vi Anticimex är nästan där varje dag och äter lunch, vilket vi är väldigt nöjda med. Bra mat och bra variation. Vi har även catrat mat vilket har varit succé.
Privat har jag även använt mig av Köksälvan, catring och är mycket nöjd. Kan bara rekomendera Köksälvan./Lena Läs mer