Rekommendationer

2017-01-23

Har varit kund där i ca 4 år med " bara" läsglasögon fram till nu är jag har gått över till progressiva glas,
fick en otroligt bra hjälp med bra förklaringar mellan olika glas kvalitet/ pris.
Dom lägger verkligen ner tid och är framförallt inte stressade oavsett att det kommer in kunder i butiken
Kan varmt Rekommendera Wäsby Optik Läs mer

2015-01-15

Magnus S skrev om Partner en del av Reco.se
Det är ett mycket bra verktyg för att visa sitt företag för nya kunder.
Reco har hjälpt oss som företag att få feedback och respons från befintliga/nya kunder att visa vad de upplevt med hjälpen/arbeten från oss.
Fått bra och snabb respons från Linnea på supporten på reco och bra tipps från Johan.
Rekommenderas. Läs mer
Mila K, Anton J, Linnea I gillar detta

2014-11-19

Sjöströms Entreprenad anlitar alltid 08-Glas när vi är i behov av glasmästare. Alltid toppen service och snabba leveranser.
Rekommenderas Läs mer

2014-07-31

Det finns många elektriker att välja på men Sjöströms Entreprenad AB väljer självklart Bauer som vår elektriker när vi vill ha lite spänning & proffsiga installationer. Läs mer
2015-10-26 Bauer Elektriska AB svarar Magnus S
Hej Magnus
Stort tack för dina goda omdömen och självklart skall vi även i fortsättningen utföra våra arbeten på bästa möjliga sätt och du är alltid mer än välkommen åter!
Med Vänlig Hälsning Robert Bauer

2014-05-28

Det finns många rörfirmor i stan men bara en som ROT RÖR, duktiga, pålitliga. Samarbetet fungerar perfekt .
Att Sjöströms Entreprenad anlitar ROT RÖR är en självklarhet när det gäller VVS. Sen att dom är trevliga och roliga gör ju inte saken sämre, rekomenders starkt Läs mer
Rot Rör AB gillar detta

2014-03-24

Sjöströms Entreprenad anlitar Elteknikservice som under entreprenör när vi själva inte hinner med eller behöver extra hjälp och självklart skulle vi inte göra det om samarbetet inte fungerat klanderfritt samt att vi vet att det blir utfört med högsta kvalité, vi rekommenderar starkt vår samarbetspartner Läs mer

2014-03-24

Sjöströms Entreprenad har handlat sina arbetskläder på de FACTO under ett antal år och har alltid fått mycket bra hjälp och bra rådgivning. Rekommenderas starkt. Läs mer

2014-03-23

Sjöströms Entreprenad AB har anlitat IYP under ett antal år nu och är super nöjd med deras arbete och support. Ändringar görs oftast inom samma dag. Rekommenderas starkt. Läs mer