Patrik Esbjörn S

Rekommendationer

2017-12-17

Hej,
Jag anlitade Lebenberg Advokatbyrå AB i en vårdnadstvist. De misskötte sig ordentligt genom att inte jobba preventivt med att övervaka målets brevlåda och komma över familjerättens tjänsteutlåtande innan muntliga förberedelsen. Som ni förstår så vart situationen ohållbar när Advokaten inte hade tid att bry sig om ärendet och när målet var kört i botten alltså betydligt värre än när det tillträdde så avsade sig byrån uppdraget när det stod klart att deras slarv gjorde att målet inte gick att vinna. När jag hittade en ny advokat så var pengarna slut och möjligheten enligt min nya advokat nästan obefintlig att räta upp processen så jag kan få träffa min son. Lebenberg skickade ut en faktura ett halvår efter att de avsagt sig målet och kräver stora summor fast att de trasade söder möjligheten till umgänge.

Jag rekommenderar inte den här advokatbyrån då de saknar moral och etik utan endast är giriga. Jag har vid flera tillfällen sökt Lebenbergs ägare för att diskutera fakturan och kanske komma till en överenskommelse utan resultat då de inte ens återkommer och för en dialog.

//Patrik Läs mer
John C gillar detta

2014-04-12

Verifierad kundrelation
Slarviga

Min bil renoverades för över 100 000:- Bilen var fylld med slarvfel och reparationerna var ej gjorda på ett adekvat sätt. Lackningen var också dålig och underarbetet var ej proffsigt utfört. Det som skulle kunna förbättras är att personalen bör utbildas och kvalitets granskning på jobbet efteråt. Fick åka tillbaka ett flertal gånger för att de hade glömt att sätta dit delar som hittades på verkstaden vart efter den städades. Ärendet vart rättssak och tingsrätten gav bifall för min stämning och jag fick tillbaka mina pengar. Läs mer
Föregående   1 2