Rekommendationer

2019-04-11

Köpt bostad. Strukturerad, tillgänglig och jordnära. Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
Jimmie Rönnbäck gillar detta

2017-03-31

Jag valde Fredrik som mäklare efter att ha varit på visning med honom. Han gjorde ett väldigt professionellt intryck vilket gjorde att jag kände mig trygg med hans visnings-upplägg. Han kombinerar förmågan att vara personlig och professionell på ett väldigt bra sätt. Vi hade en bra dialog genom hela försäljningen, och jag blev nöjd med slutresultatet. Kan varmt rekommendera Fredrik som mäklare! Läs mer
2017-04-03 Svenska Mäklarhuset Bromma svarar Faltin F
Hej Elin,
Vad kul med så fina ord! Rekommendationer som dessa gör verkligen min dag! Stort tack och hoppas att du kommer att trivas nere i Minneberg. Vi hörs när det är dags för dig att röra på dig igen. Mvh, Fredrik

2016-12-18

Hög kvalitet på städningen (har endast haft städning vid ett tillfälle än). Lite krånglig i kontakten, tar ibland lång tid på sig att svara på mail och så. Läs mer

2014-05-21

Tillmötesgående, strukturerad och proffsig. Väldigt kunnig och kunde svara på alla frågor. Jag var köpare, och det fungerade utmärkt! Läs mer