Sofia Z

Rekommendationer

2019-04-01

Sofia Z skrev om Le Rouge
Vintermeny med 4 tapas, varmrätt ostbuffet och efterrätt. Fantastisk förrätt!
Trevlig service!
Blev uppmanad av personalen att lämna min jacka i deras garderob och blev under kvällen bestulen på SL kort som låg i jackfickan. Trist avslut. Läs mer

2017-09-08

Efter supertrevlig, personlig och proffsig telefonkontakt vid flera tillfällen lämnade jag in min bil. Jag fick snabbt tid, de var snabba att göra en service och jag fick ett toppenbemötande. När jag hämtade bilen hittade jag en liten hälsning och en godispåse från killen som hade utfört service på bilen.
En extra touch som gjorde mig glad.
Jag kommer absolut fortsätta lämna bilen här. Läs mer
Min bil gillar detta

2017-09-04

Ett vänligt, proffsigt och omvårdande bemötande. Jag blev instoppad under ett härligt varmt täcke och fick en ansiktsbehandling med portömning och mask i ett rogivande rum. Emelie var duktig, gav goda råd, försökte inte kränga på mig massa produkter men erbjöd rådgivning och tips kring vad som skulle passa just min hy. En avslappnade, lyxig och grundlig ansiktsbehandling. Jag kommer gärna tillbaka! Läs mer
Emelie J gillar detta

2017-08-05

Jag är supernöjd med allt från det trevliga mottagandet till den snabba servicen och den höga kompetensen. Tryggt och pålitligt! Min bil överlämnades i perfekt skick och jag fick på köpet goda råd om hur jag själv kan ta hand om den på bästa sätt. Rekommenderar företaget till alla mina vänner! Och jag kommer tillbaka! Läs mer
Ibrahim H gillar detta

2015-10-27

Vi åt en underbar brunch och fick trevlig service och fantastisk mat. Uppskattas särskilt att kockarna bytte ut alla fat så att de alltid såg välfyllda och fräscha ut. Det enda negativa var att det var dyrt med dryck till samt att det var så trångt med borden. Läs mer

2014-06-14

Grym service, trevligt bemötande, smidigt nära tåget när man lämnat in bilen. Läs mer