Rickard O

Rekommendationer

2018-03-13

Jag vill med detta bara som alla andra visa ett varningens finger för Euroflorist,
Jag har mejlat och reklamerat och skrivit på Facebook mm. Upp till 10 dagar innan kundservice svarar, Sen läggen man in ett omdöme på Trustpilot om Euroflorist. Då blir det borttaget . Köpte bukett för 900:- som såg ut som en bukett från macken, Buketten levereades i alla fall hem. Men dagen efter slockade alla blommorna, Sen har det varit dött med kontakt från Euroflorist. Dom lovar och lovar, Inget händer.
2018-03-01 Fick jag detta svaret : Tack för ditt mejl! Vi ber om ursäkt för sent svar.

Vi beklagar att levererad produkt inte uppfyller era förväntningar.
Efter att ha granskat bilden du har varit vänlig nog att skicka till oss kan vi konstatera att levererad bukett ännu är i färg och form och på så sätt uppfyller våra villkor. Du kan vara säker på att buketten är till fullt värde och att vår florist gjort sitt bästa för att leverera en snarlik bukett.
När det gäller kvalitén på blommorna ber vi dig i första hand kontakta floristen som levererade blombudet. Om det skulle vara något fel på blommorna måste de nämligen i vissa fall i sin tur reklamera till sin grossist.

Önskar dig en fin dag!
Svarade på detta mejlet och bad om svar !! Idag har det gått 12 dagar, Och inget svar.

Så med detta sagt så kan du bilda en egen uppfattning, Om det inte är billigare att ta en taxi till Macken än en leverans från Euroflorist. Läs mer

2015-02-01

Blommor till min mammas 60 års dag var nog det bästa hon har fått.
Måste bara rekommendera detta företag som förgyllde min mammas födelsedag.
Hög kvalitet och bra leverans. Läs mer

2015-01-15

Rickard O skrev om 24.se
Deras kundservice är säkert bra när den fungerar.
Men för min del var det min sista order.
Då inget verkar kunna bli rätt.
Tråkigt med annars bra sortiment. Men när det gäller att spara pengar på mobiltillbehör så skall man köpa i butik direkt. Så man slipper dessa problem som jag har haft. Läs mer

2014-09-18

Innan ni skickar era barn till denna skola.
Tänk efter före, Det finns andra som tar hand om era barn bättre.
Det finns mycket att önska, Men tyvärr så brister på alla plan. Kommunikation är inte en av deras starka sida.
Tur är att den gamla rektorn har slutat. Han gick inte att jämföra med något.
Så SNÄLLA tänk efter innan ni för era barn hit. Läs mer

2014-08-08

Köpt dekaler 2 gånger, Och måste säga att det var dom bästa dekalerna jag köpt. Bra villkor snabb leverans.
Har rekommenderat alla mina vänner detta företag Läs mer

2014-07-19

Skickade mail på en prisuppgift på montering av värmare till bilen. Det var den 2 juli. idag är det 19 juli. Och fortfarande inget svar, Det finns kanske andra firmor som vill få jobb, Och har service. Läs mer