Rekommendationer

2019-06-24

Drog hit med ett gäng från jobbet för en lunch, käkade burgaren "jävligt lökig"t vilket kan vara en av de bästa burgarna
jag ätit ever. Dock var det extremt lång väntetid på maten, men vad gör det? Var så värt det. Läs mer

2019-06-07

Anlitade CaMa service för flytthjälp och tycker det fungerade bra.
Behövde hjälp rätt tätt inpå när jag tog kontakt och det var inga konstigheter. Läs mer

2019-06-07

Käkade lunch på Barrique senast jag var på besök i Göteborg, maten var riktigt bra.
Dessutom avslutades lunchen med en egen gjord våffla, vilket gjorde allt något bättre. Läs mer

2019-05-24

Linnea I skrev om IKEA.se
Älskar IKEA och kommer alltid att göra, men de har väldigt stora brister med leverans. Fick en tid för leverans som inte passade, fick hjälp av kundtjänsten att ändra tiden. Dock är problemet att leveransen aldrig kom på den nya tiden. Ringde kundtjänsten som hjälpte mig att byta tid och sa att de verkade blivit en miss vid bekräftelse av ny tid, vilket är helt OK.

Problemet är bara att de inte kom vid bokad leverans idag heller. Håller tummarna för att de dyker upp imorgon på den tredje bokade tiden.

Kommet troligtvis inte använda mig av deras ehandel igen. Läs mer

2019-03-25

Kanske Strängnäs bästa café, har extremt god blåbärspaj , om du är som mig och älskar sås ska du helt klart beställa en paj för man får MYCKET vaniljsås. Anledningen till att de får en trea är att jag inte riktig gillar inredningen och tycker kanske en renovering vore på sin plats? Läs mer

2019-03-22

Var på besök i Malmö och blev rekommenderad att käka lunch på Nils.
Åt fiskgratängen som var magisk, kan varmt rekommendera alla som har vägarna förbi Regementsgatan i Malmö
att testa denna restaurang. Läs mer
Jakob J gillar detta

2019-01-11

Alltså pizzan här är to die for.😍 Så sjukt glad att jag hitta hit.
Skulle nog vilja påstå att de serverar Stockholms bästa pizza? Läs mer

2019-01-10

Linnea I skrev om Waan Thai
Gick hit efter jobbet en fredagkväll var väldigt mycket folk där. Så tur att vi bokat ett bord :)
Åt en jättegod wok med tofu. Rekommenderar detta ställe. Läs mer

2019-01-02

Älskar den här restaurangen! Fantastisk och prisvärd mat. Väldigt gott bubbel, härlig stämning och trevlig personal.

Vad mer kan man önska? Läs mer

2018-01-22

Verifierad kundrelation
Linnea I skrev om Materiet
Vi har anlitat Garant catering ett flertal gånger till olika firmafester och är extremt nöjda med kvalitén på maten och den service vi fått från företagets anställda. Läs mer
1 2 3   Nästa