Rekommendationer

2018-01-22

Verifierad kundrelation
Linnea I skrev om Materiet
Vi har anlitat Garant catering ett flertal gånger till olika firmafester och är extremt nöjda med kvalitén på maten och den service vi fått från företagets anställda. Läs mer

2017-12-05

Jag älskar Nividas produkter, glasögon & solglasögon till fantastiska priser. Dessutom är deras kundtjänst en av de bästa jag vart i kontakt med ever. Älskar verkligen Nividas och rekommenderar dem varmt till alla jag känner. Läs mer
Nividas gillar detta

2017-10-09

Linnea I skrev om JustSalad
JustSalads "ceasarsallad" var helt OK, som den ostälskare jag är saknade jag parmesanen oerhört. Är man ute efter en riktig ceasarsallad bör man välja ett annat ställe. Läs mer
2017-10-12 Just Salad svarar Linnea I
Tack Linnea !!

Beställ direkt till kontoret, smidigt och enkelt. Genom att bli fakturerad är det nu ännu enklare att få nyttiga och goda sallader direkt till dörren.

www.justsalad.se

2016-12-16

Vi lämnade in vår bil för reparation, fick väldigt bra bemötande av personalen och bilen fungerar utmärkt! Läs mer

2016-11-30

Linnea I skrev om NLS Flytt
NLS Flytt hjälpte mig med att flytta mina grejer från Södertälje till Stockholm, de hade väldigt svårt att hitta till min nya adress pga att de inte kunde hitta adressen i gps:en. Fick gå runt och leta efter dem i regnet i cirka 30 min innan vi hittade varandra och jag kunde visa vägen hem. Priset var väldigt bra och personalen väldigt trevlig, over all är jag nöjd. Läs mer

2016-05-27

Alla som gillar Sushi måste testa Minako, sushin här är magisk utan att överdriva! Stockholms bästa ställe utan tvekan! Läs mer
Restaurang Minako gillar detta

2016-04-05

Linnea I skrev om YUC!
Drog en AW här efter jobbet, riktigt schysst atmosfär. Det bästa med YUC! förutom att de serverar sierra nevada är musiken! Magiskt. Läs mer

2016-04-05

Min nya favoritrestaurang,personalen är hur bra som helst och maten var magisk! Åt kanske världens bästa hasselbackspotatis här. Läs mer

2016-03-02

Fantastiskt god mat, supertrevlig personal och kanske världens finaste badrum! Läs mer

2016-02-17

Har typ Stockholms bästa uteservering, och svingod sangria. Maten är grym också! Läs mer
Föregående   1 2 3   Nästa