Rekommendationer

2016-02-17

Sandra är underbar, hade inte vart hos frisören på väldigt många år, fick tips av en kollega och efter att ha läst alla hennes rekommendationer här på reco.se var det inte ett svårt beslut.
Kommer definitivt besöka Sandra igen! =) Läs mer

2016-02-17

Har typ världens roligaste pubquiz på tisdagar, skön personal och nice öl! Grymt ställe! =) Läs mer

2015-08-26

Södertälje taxi har fasta priser vilket är toppen, dock är personalen som tar emot bokningar via telefonen extremt otrevlig. men tillgängligheten och de fasta priserna gör det värt att använda detta bolag! Läs mer

2015-08-26

Världens bästa presentbutik, finns hur mycket fint som helst i denna! Det enda dåliga med denna butik är att de har stor blandning av olika starka dofter från doftljus med mera, så spenderar man för mycket tid här riskerar man huvudvärk! Läs mer

2015-08-26

Riktigt bra restaurang, prisvärt och god mat! Personalen är väldigt trevlig! Läs mer

2015-08-26

Södertäljes bästa café, bra priser och fläskfilé smörgåsen är magisk!. Har spenderat timmar på detta ställe. Uteserveringen är toppen. Dock är det väldigt slitet och behöver renoveras, deras tidigare rökrum har lämnat en jobbig lukt efter sig. Läs mer

2015-08-21

Tom Tits experiment är hur coolt som helst, roliga experiment att testa! Läs mer

2015-05-15

Vill ni ha en magisk fest boka Håll käften, helt klart Sveriges bästa coverband! Läs mer
Anton J gillar detta

2015-04-28

Linnea I skrev om Mira Mar
Mira Mar är en toppen restaurang med perfekt läge vid Maren, uteserveringen på sommaren är grym. De serverar god och framför allt prisvärd mat med fantastisk trevlig personal! Läs mer

2015-02-04

Jag är supernöjd med min vistelse på city dental, hade svinont i min visdomstand, kontaktade city dental vid 17 på telefonen och fick prata med en riktigt skön kille Elias som fixade en tid till mig samma dag klockan 18!!
Fick träffa kanske världens bästa tandläkare, hon var hur grym som helst. Jättefräscha lokaler. Skulle rekommendera alla att gå hit! Läs mer
Jakob J gillar detta
Föregående   1 2 3