Anton J

Rekommendationer

2020-02-17

Ingen kul upplevelse tyvärr. Dålig service, nästan otrevlig. Och det bakverk som köptes lades upp på fatet av personalen med bara händerna, i virustider... Sjukt blev man mycket riktigt, hemma i feber. Så äckligt. Kul inredning men smutsigt och ofräsch för ett matställe. Tog också en sallad som var direkt dålig. Inte dyrt men fortfarande inte värt pengarna. Ett cafe på detta läge har potential, men inte om de sköter det såhär. Läs mer

2019-10-03

Anton J skrev om Auto-Glans
Hade fått pyspunka på bilen, ringde autoglans, fick tid direkt och de fixade problemet på nolltid!
Kan verkligen rekommendera Auto Glans! Läs mer

2019-08-30

En av de bästa köpupplevelserna jag haft på nätet. Lätt-browsat bland produkterna, bra priser och blixtsnabb leverans med budbee! Dessutom färskt snus, vilket sällan är fallet när man köper till dessa priser på en random kiosk på stan. Rekommenderas verkligen! Läs mer

2018-12-06

Köpte en Decobänk med ho från Bygg-ole Nacka då jag tyckte Deco hade bäst finish/design av alla rostfriabänkar jag hittade på marknaden. Snabb leverans bänken och köket blev supersnyggt när det var klart! Rekommenderas! Läs mer

2018-12-03

Vi fick precis årets gran levererad till kontoret av ett leende gäng från Smålandsgran. Supersnygg gran och smidig leverans. Gillar dessutom att man får en påse i vilken man kan lägga granen när julen är slut.
Rekommenderas! Läs mer

2018-04-05

Vi har precis börjat med Getaccept, och är från start både imponerade av produkten och hjälpen vid frågor som dyker upp. Ser fram emot att arbeta vidare med verktyget och tror det kan ha en rejäl påverkan på vår försäljning! Läs mer

2017-12-15

Vi åt julbord i det lilla lusthuset i trädgården, vilket var en fantastisk upplevelse. Mer unik setting får man nog leta efter. Maten var jättegod och personalen såg till att vår kväll blev toppen genom kanonservice. Ser fram emot nästa år! Läs mer

2017-11-28

Det ställe på nätet där jag köper mest köksprylar. Bra utbud, lättnavigerad sida och bra kundtjänst när det behövs. Rekommenderas varmt! Läs mer

2017-10-19

Jag är väldigt glad att jag valde Mattias och JK Servicemontage för min installation av min Hero. Från första kontakt till färdiginstallerad produkt har bemötandet varit exemplariskt. Utvärderade ett flertal aktörer, men Mattias kunnande och bemötande stack ut i mängden och det blev ett enkelt val.

Hade aldrig trott att det var så enkelt att få en värmepump installerad och dessutom att pumpen skulle bli snygg på väggen. Och så det självklart bästa,, nu är det varmt i huset igen :)

Rekommenderar varmt Mattias och JK Servicemontage! Läs mer
JK - Servicemontage gillar detta

2017-10-05

Bra upplevelse!. Lättnavigerad sida med ett stort produktutbud. Mycket nöjd med produkterna som tillslut valdes och den snabba leveransen! Läs mer
1 2 3 4   Nästa

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte