Rekommendationer

2019-05-11

Jag köpte en 2:a i Hjorthagen med hjälp av Erik. Han var genom hela affären väldigt snabb att svara, trevlig i kontakten, alltid hjälpsam. Rekommenderas varmt. Läs mer

2019-01-30

Veronica är en exceptionell mäklare! Efter att ha sålt och köpt ett antal bostäder den senaste 10 årsperioden kan jag ärligt säga att Veronica är den bästa mäklare jag träffat. Hon sålde en lägenhet som jag var intresserad av och jag slogs direkt av hennes sätt att bemöta intressenter. Hon utstrålade en unik kombination av proffsighet och en personlig vänlighet, samtidigt som hon var ytterst välinformerad om lägenheten jag tittade på, snabbt svarade på allehanda frågor under budgivningen och hela vägen gav ett lugnt och kunnigt intryck. I slutändan vann jag inte den budgivningen men valde sedan Veronica för att sälja min lägenhet. Jag hade inte kunnat gjort ett bättre val. Jag kände mig trygg genom hela processen och kunde lita på hennes råd och kunnande. Min försäljning blev en så lugn, trygg och bra upplevelse som det är möjligt att ha. Jag kan bara ge mina varmaste rekommendationer och jag kommer att anlita henne för alla framtida försäljningar. Läs mer
Karolina M gillar detta

2014-09-11

Superproffsig, trevlig och duktig både innan, under och efter försäljning. Jag kan varm rekommendera Edward och hans kollegor. Läs mer