Rekommendationer

2020-02-24

Levererar någon gång mellan 8-17
Ska jag stanna hemma från jobbet för att ta emot paket en hel dag ?!? Läs mer

2020-01-22

Bonnier har satt i system att bjuda på gratis prövo-perioder som är väldigt svåra att avbeställa. Lyckats man väl avbeställa någonting så slarvar dom helt enkelt bort ärendet och skickar vida ärendet till inkasso. Ganska uppenbart att dom satt detta i system. Läs mer

2018-01-04

Will bury you in paperwork so you give up any claims you might have. Läs mer

2017-11-08

JIMMY E skrev om ASH Bygg AB
ASH fixade vårt badrum 2014. Idag var besiktningsmannen här som berömde installationen i dess tekniska utförande. Läs mer
2017-11-08 ASH Bygg svarar JIMMY E
Hej Jimmy,

Vad roligt att du hör av dig här efter 3 år. Kul att få höra att besiktningsmannen berömde vårt arbete!

På återseende,

Vänliga hälsningar,
Alla på ASH Bygg
2017-11-11 JIMMY E svarar ASH Bygg
Tyvärr fick vi inget våtrumscert dock, går det att fixa nu i efterhand innan vi säljer huset ?
Läs mer genom att expandera tråden +

2017-05-31

Kan påbörja arbete nästan omedelbart utan väntetid.
Bra service och gör det lilla extra för att saker ska bli färdiga i tid.
Tjafsar inte om att vilja ha extra betalt när man återkommer med småsaker flera månader efteråt. Läs mer