Micke D

Rekommendationer

2021-10-20

Trevlig och kunnig personal både i butiken och de personer som kom hem och gjorde måttagningen och installationen. Läs mer

2017-10-02

Kontaktade Anna gällande ett arv och hon återkom innom utlovad tid med mycket utförlig dokumentation, till skäligt pris, för att jag kunde driva min fråga vidare. Läs mer
2017-10-04 Anna R svarar Micke D
Tack för ditt utlåtande! Det var ett nöje att betjäna dig.
Återkom gärna om du behöver mer hjälp.
Anna Rinman

2014-10-16

Jarla MC-Bromma = Suverän personal och suveränt upplägg.
Jag hade stora problem med krypet men fick mycket hjälp o tips både av den läraren jag hade för tillfället och andra lärare som såg mig köra. Alla lärare var mycket pedagogiska på sina egna sätt och det var en stor fördel att få köra för olika lärare.

Det tog drygt 6 veckor från det att jag klev in genom dörren första gången tills jag klarade uppkörningen (på första försöket) :) Det är inte stans billigaste Mc-skola men du blir utbildad på att köra MC inte bara klara uppkörningen.

Sonen snackar nu om att ta MC-kort och jag kommer att göra allt jag kan för att han ska ta sin utbildning via Jarla för då kommer jag att känna mig trygg.

Stort tack till er alla och lite extra tack till Johan o Roffe + tjejerna i receptionen som gjorde allt de kunde för att fixa tider som passade mig.

Helt enkelt toppklass !!! Läs mer