MARIANNE H

2021-09-18

Snabb leverans , inga problem Läs mer
earstore.se gillar detta

2019-04-11

Vi hade fått tips om Anders Fredsson på Eminenta.
Han besiktigade idag vårt hus i Kristianstad inför försäljning. Han gjorde en noggrann besiktning och han förklarade allt han kom fram till på ett bra och enkelt sätt.
Huset är gammalt och behöver renoveras men Anders nedvärderade det inte utan berättade realistiskt vad som var bra och vad som borde förbättras. Han är väldigt positiv och sympatisk . Har precis fått protokollet som är väldigt utförligt. Vi blev mycket nöjda och rekommenderar honom till både säljare och köpare
Marianne Hallqvist Läs mer

2018-03-26

Här jobbar proffs. Bra bemötande, mycket kunnig personal, ordning o reda.
Ibland får jag spruta in i öga och det är ju inte så kul precis. Men jag hinner knappt in i väntrummet förrän jag får första droppen bedövningsvätska. Sen blir det behandling av ett team som kan sitt jobb och man känner sig helt trygg. Jag är väldigt nöjd varje gång jag kommer hit. Läs mer

2018-03-20

Vi åkte inom Kuba fyra dagar på väg till Florida. Vi fick hjälp med att boka boende och två utfärder på Kuba. Allt fungerade perfekt. Guiderna var väldigt bra. Utfärderna innehöll mer än Kenzantours hade berättat. Även Casa particulares och hotell var bättre än väntat.
Vi hade mest kontakt per mail och de svarade snabbt. Vi fick också realistisk information o hur det fungerar i ett land som Kuba och det var väldigt bra. Vi åker gärna med Kenzantours igen.
Marianne Hallqvist Läs mer
2018-04-04 Kenzan Tours svarar Marianne H
Hej Marianne

Vad roligt att allt fungerade så bra och det är ju alltid trevligt när verkligheten överträffar förväntningarna, eller hur?!

Med vänlig hälsning

Kenzan Tours

2014-12-08

Här jobbar två proffsiga damfrisörer. De är bra på att klippa och väldigt bra på att färga o slinga håret.Och jag tycker om att det är en lugn salong utan musik.Man får bra råd och de säger vänligt sina synpunkter om de inte riktigt håller med på t ex den färg man vill ha . Jag är alltid lika nöjd när jag går ut från salongen.Man kan boka tid på nätet . Att de är billiga gör ju inte saken sämre. Läs mer