Adam

Rekommendationer

2015-01-20

Jag och min sambo valda att välja Sthl Bygg för renovering av vår etagelägenhet. Vårt val präglades av Sthls gedigna kompetens samt det trevliga bemötandet vid första mötet. Prismässigt låg de bra till jämfört med alla andra offerter vi fick in. Varken för billiga eller för dyra, vilket återigen bevisar deras kompetens. Vi fick en egen projektledare som vi i princip kunde ringa när som helst på dygnet under renoveringsperioden. Jag ska försöka att lägga ut lite före och efter bilder för er alla att ta del av. Annars är vem som helst välkommen att titta förbi oss på Valhallavägen 132 för att få se resultatet som Sthl Bygg skapat fram från ingenting. Detta är dock endast möjligt ifall Sthl Bygg närvarar vid besöket.

Världens nöjdaste kunder,
Adam & Johanna Läs mer

2015-01-15

Adam skrev om Inka Tattoo
Vilket gäng, vilket ställe!
Från att jag tog mitt första steg in i studion försvann all min nervositet och jag vart helt lugn. Gjorde en cover-up vilket började med att jag blekte en dåligt gjord tatuering (gjordes i thailand) för att sen kunna ersätta den med en ny och snygg tatuering. Grymt bemötande av personalen som även tog sig tiden till att få ner det jag hade i huvudet på papper inom några minuter.
Tack INKA! Läs mer