Filip R

Rekommendationer

2018-05-19

Projektet löpte över tre månader.
Resultatet blev bra. Även om vi fick påtala ett par missar som sedan åtgärdades.

Det som stack ut som negativit var att två skadefall som skedde under renoveringen. Vi fick plåstra om den första. Förmannen sa att de skulle ställa fram en första förbandslåda vilket inte skedde. Några veckor senare var det en snickare som körde fingret i cirkelsågen och han behövde akut sjukvård. Då fanns det ingen på plats som kunde ta hand om honom. Vi fick plåstra om honom och själva köra honom till sjukhus.

Ibland var kommunikation oklar, ingen dök upp på nån dag och arbetet låg nere och vi fick ingen info om varför. Läs mer
2018-05-19 Johannes W svarar Filip R
Tack för din rekommendation Filip.

Vill bara förklara skadetillfällena.
Vid tillfälle nr 1 så skar sig en kille på en skåpsstomme. Plåstren och bandagen i bilen var slut tyvärr eftersom vi får småskador i vårt jobb mest hela tiden.
Tack för att vi fick lite plåster och bandage.
Tillfälle nr 2 så var en mer omfattad olycka framme tyvärr.
Vi är hemskt tacksamma för att ni hjälpte killen ifråga till sjukhus. Tyvärr så var han själv på arbetsplatsen denna dag då hans kollega blivit sjuk. Normalt så jobbar vi inte ensamma såklart.

Så stort tack till dig Filip för att ni hjälpte oss vid denna olycka.
Hoppas allt går bra och att ni får en bra sommar.

Med vänlig hälsning, Johannes Wallin
VD Stockholm ROT AB

2015-02-05

Han är trevlig och förtroendeingivande.
Det är positivt att han inte är lika påtryckande som andra mäklare jag stött på. Läs mer