S-E

Rekommendationer

2015-02-20

S-e skrev om Risbergs Bil
I förhållande till vad verkstaden tar betalt och med tanke på att de är auktoriserade för Subaru så har de inte övertygat, om man jämför med andra "allbils- verkstäder". Bilförsäljningen och reservdelsförsäljningen är dock helt ok även om man önskade att de hade lite mer delar "på hyllan" istället för att det ska göras en beställning varje gång man ska ha något till bilen. Läs mer

2015-02-20

Jämfört med aukt.Subaruverkstad sparade jag 4000 kr på min Subarus 9000 mila service. Allt som skulle göras på servicen blev gjort enl. protokoll, jag fick veta vad det skulle kosta innan jag lämnade in bilen, trevlig personal och stämpel i boken. Vad mer kan man begära? Rekommenderas! Läs mer

2015-02-09

S-e skrev om Karby Däck
De fick byta både fram- och bakdäck till min mc, men efter en tid upptäckte jag att de monterat däcken i fel rotationsriktning - BÅDA däcken, alltså. Känns "så där", men de hade kanske bara en dålig dag.(?) Läs mer

2015-02-09

Hustrun har varit trogen kund här, och när Subaru sa nej till ett garantijobb (rost i nederkant dörr) fixade pe-we dörren utan kostnad. Så får man nöjda kunder! Rekommenderas varmt! Läs mer