Therese L

Rekommendationer

2019-08-02

Superproffsig och trevlig, jag gjorde Yumi lashes och är jättenöjd! Jag är en av stamkunderna framöver och är supernöjd med resultatet! Tack för ett fantastiskt jobb bästa du! Läs mer

2015-02-17

Jag är supernöjd och är kund til Enki på Salong Zax sedan 2 år tillbaka, han är grymt duktig! Innan jag hittade till denna salong så har jag bytt frisör mellan mina klippningar, besök för färgning etc. detta då jag aldrig varit nöjd tidigare efter något salongbesök. Jag bytte frisör aktivt mellan mina 4 besök per år sedan 15 år tillbaka och nu har jag äntligen hittat en grymt bra och proffsig frisör. Mitt förtroende avseende både klippning och färgning finns, ett mycket trevligt bemötande från både Enki och hans kollegor gör att ett besök hos salongen känns trevligt och som att komma "hem" till en gammal vän. Jag kommer aldrig byta frisör! Jag rekommenderar Salong Zax varmt! Läs mer
Luz L gillar detta

2015-02-17