Martin W

Rekommendationer

Martin W skrev om Privat en del av En Renare Vardag
Passa er för detta företag. Jag undrar lite kring vilka som lämnat några av betygen här.. Det började dock bra. Både säljaren och städerskan var trevliga. Tyvärr höll städningen knappt ok nivå. Vi fick t.ex. påtala fläckar på golv som missats. Men det stora problemen kom andra städningen.

Städerskan lyckades använde en svamp och repade vår dyra italienska gasspis. Det hade företaget kunnat rädda genom ett trevligt bemötande och att faktiskt ersätta oss för skadan. Men nej. Istället blev vi anklagade för att hitta på allt. Dessutom hade vi inte ens rätt att klaga eftersom vi inte gjort det inom 24 timmar. Ett villkor som är helt galet. Nu blir det rättsprocess mot detta oseriösa företag. Det blev en tråkigare vardag. Läs mer

2015-03-04

Bra service och ett allt större utbud av barnartiklar. Särskilt bra när vi fick byta vår för stora åkpåse trots att det gått ett bra tag sedan köpet. Läs mer

2015-03-04

Kemtvätten är alltid ren men det är inte det som ger 5 plus. Här finns en skräddare som räddat en onödigt dyr kostym åt mig genom riktigt skickligt hantverk. Här syr jag alltid upp och in. Läs mer

2015-03-04

Håkan har renoverat golven i två av mina senaste lägenheter. Slipat och vitlutat furu i lgh 1. I den andra la han ny ekstavsparket i fiskbensmönster. Båda gångerna med fantastiskt resultat. Läs mer