Rekommendationer

2020-01-01

Mycket bra och nöjd. Fick bara ett fel på alkoholtillståndsprovet och därmed fick vi vårt alkoholtillstånd! Läs mer
Krogarna.se, Krogarna.se gillar detta

2017-06-07

Jag ringde i mitten av mars eftersom jag lagt om taket på garaget där "solvärmerören" till poolen låg och hantverkarna hade plockat ner dom. Jag bad Österlen poolservice att lägga tillbaka dom och fästa dom igen. Var inne i affären i slutet av maj för att fråga när dom tänkte komma och chefen skrattade och sa att dom var upptagna och att jag skulle få vänta ett tag till. Det känns lite underligt att jag ska svara på denna rekommendationen när dom fortfarande inte varit här och nu är det den 7 juni. Jag är tydligen långt nere på prio listan och dom kunde sagt att tyvärr vi är fullbokade istället för att skratta åt mig som om jag var en idiot. Jag rekommenderar inte Österlen poolcenter. Jag tycker att dom har mycket dålig service. Läs mer

2015-05-28

Johan är otroligt professionell och driftig. Vi är super lyckliga att vi valde honom att sälja vår lägenhet eftersom det gjorde hela processen både snabb och smärtfri. Johan klaffade bra med oss pga hans humor och rara bemötande. Jag skulle rekommenderar Johan Dahlgren alla dagar om året. Vi är helt enormt nöjda med allt! :) Läs mer

2015-04-27

Lasse är nog helt klartden bästa bilskollärare i hela världen! Läs mer