SOFIA B

Rekommendationer

2021-03-26

Boka inte via dessa. Jag bokade via dem, och de lejde sen ut jobbet till Farsta Transport och Service som var otrevliga, inkompetenta och höjde priset flera gånger under dagen.

Vi hade kommit överens om fast pris, men på flyttdagen höjde firman priset två gånger under dagen, och hotade att bara lämna allt på gatan om vi klagade. Firman de skickade ut (Farsta Transport och Service) var otroligt otrevliga och gjorde hål i väggen och repade golvet i vårt nya hus och försökte sen säga att det fanns där när de kom.

Flyttstäd som jag bokat genom Östbemanningen dök överhuvudtaget inte upp, och vi fick själva städa i sista sekund. När jag försökte få tag på Östbemanningen för att få veta vad som pågick eller var städfirman var så svarade de inte ens i telefon. Läs mer

2020-09-24

Vi köpte ett radhus som Charlotte sålde och är väldigt nöjda med kontakten från början till slut!

Trevligt, hjälpsamt och professionellt bemötande.

Lätt att få kontakt med och hade svar på de frågor vi hade. Läs mer
2020-10-01 Charlotte B svarar SOFIA B
Hej Sofia,
Tackar, ni var verkligen den bästa för just denna bostaden. Önskar er lycka till med er försäljning så ses vi på tillträdet. Hälsa familjen Mvh Charlotte
Ulrika A , Jill R gillar detta

2015-05-08

Väldigt trevlig och kunnig. Kunde svara på de frågor jag hade och var lätt att få tag på. Allt som allt väldigt bra. Jag har ingenting negativt att anmärka på. Läs mer