Mathias L

Rekommendationer

2017-11-17

Köpte biljett hos Resecentrum via Momondo. Flyget skulle avgå från Arlanda men info om terminal fanns inte på bekräftelsen. Mailade online@rcg.se med frågan och fick till svar att jag kunde gå in på Swedavias hemsida själv och ta reda på det. Bra jobbat Resecentrum, undrar hur länge ni kommer finnas kvar. Hört talas om sociala medier?

Uppdatering. 15 min efter jag beskrivit min kundupplevelse här, skrev David Taghipour från Resecentrumgruppen, en falsk recension om mitt företag på google. Nivån är verkligen låg. Akta dig för detta företag. Läs mer
Mikael F gillar detta

2017-11-17

2016-01-04

Varning för 24 Rörjour!

Tog kontakt med dem en söndag då vi fått stopp i avloppet. Efter 45 min arbete blev vi debiterade 6.590:-.

En vecka senare märkte vi att avrinningen började bli sämre och mailade 24 Rörjour. Inget svar och efter ytterligare en vecka var det tvärstopp igen. Fick tag i 24 Rörjour per telefon och fick info om att vi måste ha allvarliga fel på vårt avlopp. Ingen garanti gällde och inga återbesök skulle ske utan debitering.

Vi kontaktade en ny rörfirma som kunde konstatera att stoppet satt i ett grenrör som tidigare endast blivit spolat från ena sidan. Ingen återbetalning eller ens ursäkt från 24 Rörjour.

Akta er för dessa skojare!! De kan inte sitt jobb och utnyttjar människor i akut behov av hjälp. Läs mer
Jonas A gillar detta