Beatrice W

Rekommendationer

2019-10-14

Anna sålde vår 3:à i Skarpnäck och vi är mer än nöjda med allt från bemötande till att svara på alla våra frågor och kontakten mellan oss som säljare och köparna.

Vi valde Anna då vi tidigare varit på flertalet visningar med Anna när vi letade bostad och har alltid känt oss trygga med hennes bemötande både som köpare och säljare. Läs mer

2017-11-21

Bra massage och massören lyssnade på mina önskemål. Pratade helt okej svenska så var inga problem med kommunikationen. Det som drog ner betyget var att lokalen delas med nagelsalong och det var både lukt och ljud från nedervåningen. Även att man inte hade ett eget behandlingsrum utan bara skynken emellan gjorde att betyget drogs ner då det inte blev så avslappnande att lyssna på andra som fick massage.

Betyg 3,5 men kunde inte sätta halv så fick runda upp till 4. Läs mer
2017-11-21 Företagsmassagen svarar Beatrice W
Tack Beatrice för din recension och vi blir glada att du var nöjd med själva massagen. Vi ber om ursäkt för lukten och ljudnivån denna dag och hoppas att vi får se dig vid annat tillfälle. Om du vill kan vi även komma till din arbetsplats och ge massage där. Ps. På söndagar görs det oftast inte naglar i lokalen så då är det lite lugnare både i ljud och lukt. Ds. Med vänlig hälsning Företagsmassagen

2015-09-09

Trevlig mäklare som är kunnig innom området Läs mer