Anna L

Rekommendationer

2018-12-09

Var en informativmöte, bra bemötande men för höga priser. Läs mer
Renew Skin Clinic gillar detta

2015-09-14

Välldig bra bemötande, det var första gången och jag var mest nyfiken vad en kiropraktor gör. Det var spännande första gången nästan en timme. Men andra gången tog bara 30 min för samma pris, det tyckte jag var för dyrt. Läs mer
2015-11-30 Representant Matton Jernberg svarar Anna L
Hej Anna! Det var tråkigt att höra att du inte var nöjd med ditt andra besök hos oss. Ett nybesök tar hos oss ca 45 minuter och kostar 650kr, sedan tar andra besöket ca 30 min och följande besök 10-20 minuter. De kostar 540kr. Det är för att när undersökningen är gjord och diagnosen fastställd kan vi istället fokusera på att ge så effektiv vård som möjligt. Ofta betyder det att vi fastställer vilka problemen är, var de kommer ifrån och vilken subluxation som skall justeras. När allt det är klart går justeringen relativt fort. Därför vill vi inte ta tid av våra patienter i onödan utan låter istället kroppen sköta den största delen av läkningen utanför kliniken.

Vid ytterligare funderingar är du välkommen att kontakta mig direkt på jonas@mattonjernberg.se eller 08-562 486 84.

Med vänlig hälsning, Jonas