Rekommendationer

2020-08-01

Varit kund i 20 för både larm och lås och alltid fått jättebra bemötande och service. Läs mer

2020-07-02

Filip sålde en villa och hade ett extremt engagerat och personligt bemötande, både mot oss som säljare och de köpare som var på visningar. Tydliga uppdateringar hela tiden och alltid tillgänglig för snabba svar på frågor. Mycket bra sammanhållen process med hög ambitionsnivå som ändå kommunicerades med realistiska förväntningar. Påkostade visningar med mycket personal på plats och jag tror att i princip alla besökare fick en personlig rundvisning. Filip lägger ribban högt och hjälpe oss med varje steg till huset var sålt, inte bara till att få ut en online-annons. Läs mer

2019-09-12

Trevligt bemötande och väldigt god mat! Läs mer
Bockholmengruppen gillar detta

2017-01-22

Bra information och råd om reparationer utan att jag behöver fråga själv Läs mer
Promotor Åkersberga gillar detta

2015-09-21

Praktisk, trevlig, intresserad. Noggrann med ankomsttid. Kom med egna idéer. Tydlig redovisning av kostnader. Snyggt utfört jobb. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte