STEFAN N

Rekommendationer

2020-12-16

Kommer aldrig köpa LGs produkter igen, tvn överhettar pga dålig konstruktion och LG rycker på axlarna om garantin gått ut trots att det är ett känt fel runt om i världen och vissa regioner har utökat garantin men inte norden. Läs mer
Homayoon M gillar detta

2020-11-19

Ville ha hjälp med 2st fel. Oljeläckage under turbon samt sätvärme.
På oljeläckaget fixade dem 2 ventilations slangar som inte sitter i närheten av turbon samt max innehåller några droopar olja och sätesvärme kunde dem inte hjälpa mig med då dem inte har den kunskapen(men ta betalt går bra). Dem hittade även felkod på egr ventilen som jag fått bytt för några veckor sedan så jag anade ugglor i mossen, kontrollerade själv felkoderna på bilen dagen efter och ingen felkod på egr ventilen. Tänkte att dem kanske nollat felkoderna så körde några dagar till men ingen felkod, försökte blåsa mig på mer pengar.
Ifrågasatte deras jobb på plats samt visade bilder jag själv tagit på oljeläckaget men fick inget gensvar förutom "inte jag som gjort jobbet". Dem tyckte jag skulle komma tillbaka om 2 månader för ny undersökning av oljeläckaget, vilket jag förstås inte tänker göra. Läs mer

2015-10-14

Trevlig och nogrann mäklare. Fanns inget som vi tyckte var otydligt innan och efter köpet. Rekommenderas! Läs mer