Amanda Maria Hellin Å

Rekommendationer

2020-11-01

Dr Mohamed Keynan är farlig, han borde få sin legitimation indragen. Min stackars sambo som inte ätit på flera dagar, tappat 40 kg på 6 månader och hade näringsbrist fick ingen hjälp för fem öre. Antingen var läkaren inkompetent och inte fattade vad vi sa eller så ville han inte hjälpa till. Mycket farlig läkare med andra ord! Vill varna alla som har en bokad tid hos honom!
Märkligt att man anställer en läkare som varken pratar eller förstår ren svenska.

Läste journalen nu i efterhand och det är ett tydligt bevis på att Mohamed borde gå SFI innan han påbörjar en läkartjänst i Sverige.

Karolina Williamsson, Verksamhetschef och sjuksköterska på Tunafors Vårdcentral- Istället för att du är lat och går hem tidigare en fredag borde du istället se över din personal. Vi fick ett mycket oproffsigt och oseriöst bemötande av Karolina över telefon. Hon är feg, konflikträdd och värnar inte om vårdcentralens patienter. Mycket olämplig som verksamhetschef med andra ord. Att man väljer en sjuksköterska som verksamhetschef på en vårdcentral kan jag inte förstå. Hon kan aldrig veta om en läkare har gjort rätt eller fel, vilket är livsfarligt.
För patientsäkerheten borde ni ersätta Karolina med en utbildad läkare istället då hennes osäkerhet som verksamhetschef lyser igenom och drabbar patienten negativt.

Somsagt, Karolina är aggressiv, oseriös och konflikträdd. Hon bör nöja sig med att bara vara sjuksköterska istället. Hoppas hennes tjänst som verksamhetschef kommer ersättas av en läkare eller mer erfaren person inom kort. Läs mer
TERESIA W , Py M, Claes Stefan v gillar detta

2015-12-02

Oseriös klinik.

Besökte kliniken i Juni för första gången. Skulle då spruta in 1 ml i läpparna. När jag kom dit fick jag sitta och vänta i något slags väntrum. Efter ett tag kom det ut en hyfsat stressad kvinna som inte ens hälsade, det visade sig vara Suzanna. Hon frågade mig vad jag skulle göra för något och bad mig skriva på ett papper. Hon var inte speciellt trevlig och jag kände mig inte alls välkommen. När det väl var min tur att spruta läpparna så sprutade hon otroligt ojämnt. Hon frågade inte ens hur jag ville ha fillern sprutad, i överläpp, underläpp etc. Resultatet vart en stor underläpp och en sned överläpp, såg inte klokt ut. Hon kändes inte speciellt mjuk på handen när hon injicerade utan snarare aggressiv. Sedan när hon skulle massera läpparna höll jag på att dö av smärta. När jag jag var klar och gick där ifrån hade jag enorma blåmärken och kände mig inte speciellt bra behandlad utav kliniken.

För någon vecka sen bokade jag en ny tid. Jag kände att jag ville ge kliniken en chans till. Jag bokade tid via hemsidan. På hemsidan står det vilka priser som gäller så jag tänkte inte att det skulle vara några konstigheter, så jag bokade.

Kvällen innan jag skulle dit får jag ett sms där det står "snälla kom en halvtimme senare" och " 5000 kort och 2500 kontant betalning". Fillern jag skulle ha kostade 3500 kr. Jag hade även fått ett vip-kort på 50%. Jag tänkte självklart då att jag skulle få 50% rabatt på fillern, men så vart det inte. Alla fillers blev tydligen momsbelagda förra året och det hade jag ingen aning om. Jag hade inte fått någon info om det och det står inte på hemsidan heller.
På hemsidan är priset 3500 men enligt dem själva så är priset 5000. Dessutom hade jag vip-kortet men det verkade tydligen inte heller gälla. Sen får jag en bokningsbekräftelse till min mail då tiden tydligen är ändrad en timme senare, inte en halvtimme. Jag bokade av tiden eftersom att priset jag fick från dem inte stämde överens med det på hemsidan.

Har även mailat med Suzanna tidigare. Hon har tillexempel skrivit att hon ska resa bort och att jag är välkommen när hon kommer hem igen. När jag har fått nyhetsbrev från beautyprofession står det istället att hon skall vara sjukskriven.
Hmm seriöst? Sen när det gäller priserna på hemsidan vet jag inte ens om dem gäller. Dem kanske skickar ut ett sms till alla sina kunder kvällen innan och skriver ett pris som inte ens stämmer överens med det på hemsidan.

Jag kommer inte att boka in en ny tid igen då allting känns otroligt oseriöst. Ingen klinik jag vill rekommendera då jag fick ett ojämnt resultat och ett otrevligt bemötande. Kanske vill dem blåsa sina kunder på pengar också? Inte vet jag, men jag avråder folk att gå dit iallafall.

----

ciao! Läs mer