Sofia N

Rekommendationer

2020-04-02

Vi anlitade Barakat Bygg för omläggning golv i källare + renovering av badrum. Tre olika personer var inblandade från Barakat Bygg. Dels Dan som vi förde dialog kring offerten med, Bogdan som var arbetsledare och Tavaj som är hantverkare.
Det blev väldigt rörigt för Bogdan som ändå någonstans är ansvarig dök sällan upp och var väldigt svår att föra en dialog med. När han inte gjorde sig förstådd så upprepade han sig men höjde rösten istället. Tavaj pratade varken svenska eller engelska så det var svårt att föra någon dialog med honom. Alltså kunde vi inte prata med hantverkaren och heller inte hans arbetsledare då denne var väldigt svår att ha att göra med.
Det ska absolut sägas att Tavaj gjorde ett jättefint jobb i badrummet och med golvet. Han är en duktig plattsättare och var väldigt trevlig.
Vi är nöjda med resultatet av renoveringen (förutom eldragningen men det var nog ingen elektriker som har gjort det jobbet…) men det tog extremt mycket energi från oss att gå i mål med detta då det skar sig rejält mellan Bogdan och oss. Vi skulle anlita Tavaj som hantverkare igen men inte under ledning av Bogdan. Läs mer
2020-04-02 Barakat Bygg El & Vvs svarar Sofia N
Tack för omdömet och att ni var nöjda med resultatet. Vi får bättra oss med det övriga, och hoppas att alla parter blir nöjda med allt. När det blir ändringar och tillkommande arbeten som ska kosta mindre(eller gratis) så vill inte många hantverkare jobb.
Vi arbetar alltid för att kunden ska vara nöjd med slutresultatet.
Bogdan C gillar detta

2019-11-18

Veckostädning av huset. Städarna var trevliga och gjorde ett bra jobb när de var där i rätt tid. Men det var så svårt att kommunicera med samordnaren om rätt tid för städning. Då vi jobbar hemifrån ibland var det viktigt att det blev rätt tidsmässigt. Men varje gång var det något knas att de kom för tidigt och sen kom för sent och hade inte tid att fullfölja. Läs mer
2019-11-18 TAF Städservice svarar Sofia N
Tack för omdömet Sofia.
Städarna gör sitt jobb utmärkt. Då vet vi att vi inte kan komma 30 minuter tidigare.
Det kommer ordna sig, nu vet de personal som städar hos er att de ska inte gå ditt tidigare.

Med vänliga hälsningar, TAF städservice
TAF Städservice gillar detta

2016-10-04

Den bästa servicen vi fått i en köksaffär i kungens kurva och vi har besökt allihop där. Läs mer

2015-12-08

Sofia N skrev om Salong MAJO
Jag toppade mitt hår. Jag är mycket nöjd med mitt besök och ska tillbaka för att göra en opti smooth. Marika är väldigt trevlig. Jag hade höga förväntningar då jag hört mycket gott om Marika och klippningen levde upp till dessa. Läs mer