Rekommendationer

2018-10-29

Jag köpte en direkt begravning och blev bemött på ett helt fantastiskt sätt av begravningsentreprenör Anne-Kristin Dahlström, som agerade mycket proffsigt och med stor erfarenhet genom hela den här stökiga processen. Så tacksam för all den tid och energi hon la ner på att hjälpa oss och kan varmt rekommendera Fenix Begravning. Läs mer
Fenix Begravning gillar detta

2017-09-29

Vi fick ett proffsigt och bra bemötande.
Kändes som ett litet familjärt familjeföretag som är måna om sina kunder.
De är pålitliga, lyhörda, lätta att få kontakt med och utför ett proffsigt arbete enligt de premiser som har krävts.
Vi rekommenderar dem varmt. Läs mer

2017-02-27

Jag älskar att gå till Aktiv Hudvård.
Proffsig och service minded personal, kunniga och alltid trevliga och glada. Jag brukar göra olika slags ansiktsbehandlingar och gillar när man förklarar vad det är man gör och vilka produkter man lägger på. Har även köpt en del hudvårdsprodukter genom åren och alltid fått bra rådgivning beträffande produkter som passar till just min hy. Jag brukar varmt rekommendera Aktiv Hudvård till vänner och bekanta just för att de är allt som jag skrivit ovan. Man känner sig alltid välkommen och blir mycket väl omhändertagen! Tack för att ni finns:) Läs mer
2017-02-27 Aktiv Hudvård svarar Miriam B
Tack för många fina ord! Och tack för att du vill rekommendera oss! Du ÄR alltid välkommen =)

2015-12-11

Bemötandet från början till slut är alltid topp. Både från tandsköterskan Lenas sida till tandläkare Lena. Proffsig, kompetent, vet vad hon gör och dessutom sjukt trevlig. Kunde inte ha en bättre tandläkare. Kan rekommendera henne varmt. Läs mer
Lena K gillar detta