Rekommendationer

2016-04-11

Vi anlitade Svenska Tak & Puts för att ordna dränering runt vårt hus. De hjälpte oss även med att fixa i ordning källargolvet i pannrummet som behövde återställas efter att en oljecistern stått där. (Ny golvbrunn, samt uppbilning och återskapande av golv). Under arbetets gång uppstod en del problem, bland annat med sand som rasade hela tiden...men alla problem som uppstod löstes professionellt och självklart. Vi fick bra förklaring och svar på våra frågor under arbetet. Vi är mycket nöjda med allt och kan varmt rekommendera detta företag. Läs mer

2015-12-22

Vi valde att anlita detta företag efter att vi upptäckt att det hade börjat regna in. Eftersom taket var i rätt så dåligt skick fick vi hjälp med att byta ut taket samt få till bättre ventilation bland annat i form av s k mögelstopp. Arbetet utfördes snabbt och effektivt av trevliga och professionella hantverkare. Arbetsledaren är lätt att ha och göra med och förklarade under arbetet pågick vad som gjordes och varför. Vvi har inget att klaga på och kan varmt rekommendera dem för ditt takprojekt. Läs mer
Trygg Fastighetsrenovering gillar detta