Anna G

Rekommendationer

2020-05-18

Var i kontakt med Konradssons kakel i Bromma för stora kakelplattor under maj månad 2020.

Koordinationen mellan säljare på telefon, i butik och specialistsäljare för större projekt var inte tillfredsställande. Tog väldigt lång tid att överhuvudtaget få tag på rätt person att tala med. Den ena visste inte alls vad de andra gjorde. Var totalt i kontakt med fyra olika personer i organisationen som inte verkade kommunicera över huvudtaget med varandra.

Snurrigt, inte kundvänligt, oorganiserat, ingen visste om prover kommit fram, svårt att få tag på rätt person etc. etc.

Till slut fick jag ett email, totalt utan förklaring, från butiksansvarig (ytterligare ny person) att butiken inte ville fortsätta att hjälpa mig med beställning av stora plattor. Otrevligt och väldigt konstigt att man inte förklarar anledningen för kunden.

Finns väldigt mycket för det här företaget att arbeta på när det gäller kundservice, koordinering, organisation, tillgänglighet, kunskap med mera.
Förvånansvärt dåligt resultat av en så stor organisation. Läs mer

2020-05-18

Till slut fick jag ett email, totalt utan förklaring, att butiken inte ville fortsätta att hjälpa mig med beställning av stora plattor. Otrevligt och väldigt konstigt att man inte förklarar anledningen för kunden.
Finns väldigt mycket för den här organisationen att arbeta på när det gäller kundservice, koordinering, organisation, tillgänglighet, kunskap med mera.
Förvånansvärt dåligt resultat av en så stor organisation. Läs mer

2019-06-25

Försökte ringa Apoteket Hjärtat som ligger inne på Länssjukhuset i Kalmar. Omöjligt att ringa just det apoteket. Satt dessutom i kö i ca 30 min för att komma fram och ställa en fråga om en mycket viktig produkt som jag behövde akut. Försökte givetvis hitta på hemsidan men lyckades inte då jag inte kan den medicinska terminologin och behövde hjälp av personal. OTROLIGT USELT att man inte kan få hjälp via telefon! Buuuuuu - Hur kan Länssjukhuset i Kalmar ha ett apotek dit man som medborgare och skattebetalare inte kan få hjälp på telefon. Obegripligt! Om det är en kostnadsfråga så gör i så fall ett alternativ via betalnummer tex. Läs mer

2019-04-05

Anna G skrev om Euro-Park AB
Ringde för att klaga på en P-bot där jag på en torsdagskväll stod utanför Garnisonen 20 cm över min parkeringsruta på en helt tom parkering och inga bilar inom synhåll . Fick en bot på 1 100 Sek. Ringde för att förstå reglerna som ligger som underlag för denna P-bot.
Fick svaret att det borde jag veta eftersom jag har körkort. (!)
Jag bad att få info om den lagtext som ligger som grund för detta straff. Fick svaret att det kan jag själv googla.
Blev avbruten, nedvärderad, inte lyssnad på etc. URDÅLIGT! Europark borde skämmas. Skitföretag.
Bad att få tala med Teresia Hanssons chef men fick svaret att det inte gick. Bad om email - fick inte det heller. Fick också svaret att de inte har några fysiska kontor.
Faktiskt ett av de sämsta bemötanden jag upplevt på riktigt länge. Läs mer

2016-12-14

Anna G skrev om Broms
Försökte komma in för en fika på Broms. Möttes av en sur hovmästare som sa att inte gick att mitt i lunchruschen. Hon hänvisade till ett uppdukat barbord (för två) men lade till "där får det bara plats en person". Framförallt blev vi besvikna på hennes otrevliga sätt. Skärpning Broms! Läs mer

2016-09-22

Anna G skrev om KitchenAid
Generalagent för Kitchenaid i Sverige. NOLL service, ingen svarar i telefon (väntade 20 min), ingen hjälp, läste inte ens mailet jag skickade ordentligt. Jag bifogade bild och sökte hjälp med reservdel till min Kitchenaid Artisan köksmaskin. Blev hänvisad till återförsäljare där jag köpte min köksmaskin (det var i utlandet och långt från där jag bor så omöjligt för mig) Klassisk urdålig svensk service.
Jag rekommenderar alla som behöver hjälp från Kitchenaid att att ringa till Kitchenaid London eller USA i stället. Läs mer

2016-05-30

Anna G skrev om Yolo
Fantastisk Mors Dags lunch i solen på Yolos veranda. Perfekt mat, trevlig service, super-härlig lounge-musik i mysiga Djursholms centrum. Ropen att Yolo är öppet för lunch på helger som Mors Dag! Läs mer
Yolo gillar detta