Rekommendationer

2021-05-21

Skrev en recension där jag ifrågasatte att försäljaren försökte pracka på mig en dyrare produkt och meningslösa extratjänster och försäkringar. Fick detta:

Våra medarbetare har läst din recension och värdesätter ditt bidrag även om det inte uppfyllde alla riktlinjer för vår webbplats. Tack för att du delade med dig, och vi hoppas kunna publicera ditt nästa bidrag! Läs mer

2020-05-19

Jag skulle få kompensationsstädning pga undermålig städning, men ägaren gjorde en kovändning och dök inte upp vid detta tillfälle. Sa sedan upp avtalet för att jag var en "bråkig" kund, men dammråttor, smutsig spis, obäddade sängar och smuts i badrum kan inte godtas som ok städning. Läs mer

2019-12-15

Jag köpte ett fritidshus under hösten. Fram tills köpet genomfördes var mäklaren Johanna Lindström och mäklarssistenten Amanda Dahnell mycket "på", svarade på mail och kontaktade mig på olika sätt. Efter köpet uppstod ett problem för mig då säljaren kommit med oriktiga uppgifter till mig kring inbetalning av samfällighetsavgift, vilket resulterade i en extra kostnad för mig. Jag försökte då kontakta mäklarna för att intyga vad vi kommit överens om, men ingen av dem har återkopplat till mig. Oprofessionellt, det handlade tydligen bara om att sälja, inte att vårda en kundrelation. Kan absolut inte rekommendera denna mäklarfirma. Läs mer

2018-12-21

Otroligt oprofessionell personal. Kundtjänst hade sagt att sonen var välkommen och kunde bekräfta personuppgifter med ett id-kort och telefonsamtal med vårdnadshavare, men sonen blir ändå nekad av inkompetent personal. Ungdomar är tydligen inte lika mycket värda. (Hammarby sjöstad) Läs mer
emelie s gillar detta

2018-12-04

Trevlig kvarterskrog med ok mat som inte är extravagant, men inga konstigheter. Läs mer

2017-11-29

Trevlig personal, bra mat utan att vara fantastisk. P Läs mer

2016-02-26

Mäklaren vände sig endast till min f.d man som ägde större delen av huset. De missade t.o.m att kontakta mig vid själva säljmötet, de litade på att exmaken skulle sköta det, vilket är märkligt mtp att det var en separation. Oproffsigt o lagvidrigt. Läs mer
2016-02-26 Erik R svarar ANN-CHRISTIN M
Det stämmer att mycket kontakt gick genom honom men det var ju för att du aldrig återkopplade på de samtal jag och vår koordinator gjorde till dig
2016-02-26 ANN-CHRISTIN M svarar Erik R
Det stämmer inte. Genom en slump fick jag veta att säljmötet skulle äga rum, och i stort sett all kontakt skedde via exmaken som kanske förväntades vidarebefordra till mig, men det kan man inte som mäklare förutsätta. Ingen kontakt skedde med mig under hela säljprocessen, jag var inte vidtalad vid de olika stegen i försäljningen, t.ex fotografering och vid budgivningen. Det kändes väl angeläget att sälja en sådan lukrativ fastighet och då var det inte så noga att följa alla regler.
Läs mer genom att expandera tråden +