Christer D

Rekommendationer

2016-03-08

Vi beställde en köksrenovering från Ingwallköket AB i september och hade höga förväntningar efter en positiv första kontakt och alla rekommendationer här på Reco. Till en början verkade allting bra (förutom att köket var försenat). Vi var också nöjda med luckorna. Problemen började när det uppstod fel. Hantverkarna kom inte heller de tiderna eller dagarna det hade utlovats vilket gjorde att hela renoveringen drog ut väldigt mycket på tiden och vi fick fira jul mitt i renoveringen (trots flera löften om ett färdigt kök före jul). Vissa av felen har nu äntligen efter flera månaders väntan åtgärdats men det finns fortfarande fel som rapporterats vidare (4. februari) som inte har blivit åtgärdade. Det som drar ner betyget så mycket är att vi helt saknar information och återkoppling från Ingwallköket vilket känns oseriöst.

Jag vill också poängtera att jag verkligen drar mig ifrån att skriva negativa omdömen men känner mig illa tvungen att göra det i det här fallet. Läs mer
2016-04-02 Ingwallköket AB svarar Christer D
Hej Christer! Som du säkert känner till så är det ju vår underentreprenör som vi nyligen anlitat som inte skött sina åtaganden och dessutom underlåtit att meddela oss dina besvär. Vi är hemskt ledsna över det inträffade och hoppas du till slut är nöjd med det slutliga resultatet av ditt kök och vi ska dra lärdom av det inträffade och vi har avslutat samarbetet med underentreprenören efter detta. Mvh Lars Bååth Ingwallköket AB
Reinaldo L gillar detta