Rekommendationer

2019-06-22

Då jag väldigt spontant ville sälja min bostadsrätt blev jag rekommenderad att låta Rasmus hjälpa mig med detta. Så oerhört tacksam för detta val. Fantastiskt bra bemötande, ärlig, rak och duktig. Enkel att ha kontakt med och jag var trygg i att hans bemötande mot spekulanter var proffessionelt och vänligt. Tacksam och oerhört nöjd med val av mäklare. Läs mer

2019-05-29

Köpt ett parhus. Mäklaren var oerhört informativ och strukturerad. Trevlig och gav verkligen tid. Förväntningar på en mäklare är så klart att man känner sig trygg och säker vilket jag absolut gjorde. Även säljaren var väldigt nöjd med mäklaren och vi fick en fantastiskt fin affär pga honom. Läs mer
2019-06-11 Tommy A svarar Elisabeth J
Hej Elisabeth! Stort tack för alla fina ord. Du var mycket bra förberedd som köpare, var tydlig mot husägaren och visade stor respekt utan stress. Att du var ”lycklig att snart få flytta in” gladde både husägaren och mig som mäklare. Lycka till nu med lägenhetsförsäljningen! Trevlig sommar!

2016-04-19

Supernöjd med min mäklare och köpet. Kommer varmt Rekomendera mäklaren till vänner och bekanta om dom ska sälja/köpa. Läs mer