OSCAR S

Rekommendationer

2020-12-06

Blombudet levererade blombuketten på fel dag, en dag för tidigt.

Jag beställde blombukett Vintermys av "Stor" storlek.
Den som levererades var av "Liten" Storlek.

Sorten av blommor avviker till stor del från typen angiven på Euroflorists hemsida.

Det enda jag har att gå på när jag beställer blommor är den bild som visas på hemsidan.
Jag anser då att levererad vara bör stämma överens till största del.

Ex. Bild visar att 14st rosor ska ingå i "Stor" bukett, levererad bukett har endast 3st.
Detta är i mina ögon, helt klart, falsk marknadsföring.

Jag har kontaktat Euroflorists support och de hävdar att levererad blombukett är av det värde jag betalat för men detta är också felaktigt.

Efter att ha besökt florister i området kan jag konstatera att jag skulle kunna ha fått ungefär dubbelt så många blommor för samma pris.

Uruselt företag, beställer aldrig mer av dem och hoppas ni inte gör det heller! Läs mer

2020-12-06

Blombudet levererade blombuketten på fel dag, en dag för tidigt.

Jag beställde blombukett Vintermys av "Stor" storlek.
Den som levererades var av "Liten" Storlek.

Jag anser då att levererad vara bör stämma överens till största del.

Detta är i mina ögon, helt klart, falsk marknadsföring.

2020-01-23

Adrian är en professionell och proaktiv mäklare. Han har varit väldigt hjälpsam och har snabbt besvarat frågor som uppstått under försäljningsförloppet av vår bostadsrätt. Läs mer
2020-02-13 Adrian Nilsson svarar OSCAR S
Tack Oscar för de fina orden! Vi ses på tillträdet!
Adrian Nilsson gillar detta

2016-07-01

Försäljningen sköttes väldigt bra överlag, professionellt och snabbt. Rekommenderar Länsförsäkringar samt Amanda Nilsson. Läs mer
2016-07-27 Amanda N svarar OSCAR S
Stort tack Oscar för fint omdöme! Är tacksam över att få jobba med er!